27 marca 2014

Classic Contours Orly. Coraz bliżej ideału.


Jest kilka odcieni lakierów do paznokci, które sobie wyobrażałam jako idealne jednak do tej pory nie było mi dane ich odnaleźć i wypróbować. Tak również sytuacja miała się z lawendowo/wrzosowym/lekko fioletowym/ale także lekko rozbielonym/z odrobiną pasteli kolorem - tak, to ten wymarzony. Podobnych miałam kilka, ale najbliżej temu idealnemu znalazł się Orly Classic Contours z kolekcji wiosennej Blush - mam wrażenie, że bardziej pasowałby do jesiennej odsłony, ale nie narzekam - w końcu bardzo polubiłam (a wszytko dzięki Asi, od której lakier dostałam w prezencie!).


Dwie warstwy, które naprawdę szybko schną - piękny kolor i świetna trwałość - kilka dni bez żadnych lakierów nawierzchniowych - i kolor oczywiście, a może i przede wszystkim! To właśnie ten odcień tak bardzo mi się podoba i jestem pewna, że będzie często gościł na moich superkrótkich paznokciach (ostatnio taki właśnie ich stan preferuję). Classic Contours ma ogromną pojemność 18 ml - i chyba pierszy raz w życiu cieszę się, że jest tak duża, jestem niemal pewna, że zużyję go zanim zgęstnieje.



Uwielbiam! Co myślicie o Classic Contours?
Classic Contours Orly. Coraz bliżej ideału.
Czytaj dalej...

23 komentarze:

  1. Prześliczny kolor, jeszcze nie miałam lakierów OPI, ale ciągle o nich myślę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to jest, jak ogląda się pobieżnie zdjęcia, bez czytania treści postu, a cóż dopiero zrozumienia tekstu :(

      Usuń
  2. Lakier nie przypadł mi do gustu, ale za to paznokcie masz piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow dziękuje! teraz sa bardzo krotkie - i nie moge za bardzo ich zapuscic :(

      Usuń
  3. Świetny blog, piękne paznokcie, ale kolor lakieru okrutny, pozdrawiam
    http://kobiecaperspektywa.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe mi sie podoba , ale wiem, ze kazdy ma inny gust :)

      Usuń
  4. ojojojoj muszmieć! wiem o czym piszesz mówiąc o tych niedoścignionych ideałach, szukam podobnego. dzięki za typ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak - jest jeszcze rozbielony roz, rozbielony blekit itepe:)

      Usuń
  5. piękny ;) w ogóle cała nowa kolekcja Orly mnie zachwyca!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor jest świetny i na Twoich paznokciach pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię lakiery Orly, i ten gumowy korek <3 Moje paznokcie też są krótkie, ale dlatego bo okropnie się rozdwajają. Na szczęście już zaczyna być lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie odcienie lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, ponadczasowa klasyka, ja mam bardzo podobną Chinkę - Fith Avenue :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny! I z tą długością paznokci prezentuję sie przecudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Klasyczny i bardzo neutralny kolor, który łatwo zestawić na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię takie kolory, mam teraz po raz pierwszy lakier Orly i jestem nim bardzo pozytywnie zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mój kolor, ale na Twoich paznokciach wygląda bardzo dobrze :) Rozumiem uwielbienie do tej barwy!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...