17 lutego 2014

Tapage 605, Chanel. Soczysta, pomarańczowa czerwień.


O tak, nie do końca potrafię jednym słowem określić koloru lakieru z wiosennej kolekcji marki Chanel - Tapage 605. Dlaczego? Ponieważ w zależności od światła jest w nim i czerwień i pomarańcza, w cieniu możecie dostrzec również odrobinę maliny. Przepiękny soczysty, nasycony i radosny Tapage świetnie wprowadza w wiosenny nastrój, a przy tym jest niezwykle elegancki.


Tapage możecie u mnie zobaczyć na kilku zdjęciach - w cieniu i w słońcu - niezależnie od tego światła prezentuje się pięknie! Muszę także wspomnieć o tym, że na moich paznokciach znajduje się tylko jedna warstwa lakieru możecie zatem liczyć na świetne krycie, lustrzany połysk i bardzo dobrą trwałość (kilka dni).


Tapage już kilkakrotnie gościł na moich paznokciach i tak naprawdę wygląda dobrze zarówno na długiej jak i na krótkiej płytce (w moim przypadku aktualnie wersja numer dwa - w tej chwili jest mi dużo wygodniej z krótkimi). Widziałam zdjęcia na których dziewczyny prezentowały lakier przy dość długich paznokciach i uwierzcie mi - wygląda diabelsko seksownie!




Lubicie odcienie czerwieni na swoich paznokciach? Przypadł Wam do gustu soczysty Tapage?
Tapage 605, Chanel. Soczysta, pomarańczowa czerwień.
Czytaj dalej...

16 komentarzy:

  1. Ja jestem zakochana w czerwieniach, Tapage nie będzie więc wyjątkiem. Kolor jest piękny, a to, że zmienia się w zależności od światła, dodaje mu tylko pikanterii, którą bardzo doceniam w przypadku lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czerwienie.
    Ta jest piękna i strasznie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. jaram się, gdybym nie miała niemal identycznego w kolekcji potoczyłabym się do perfumerii

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna czerwień, ja bardzo lubię takie soczyste odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  5. wyjatkowo elegancki, pozdrawiam graza

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny kolor, taki wakacyjny :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam każdą czerwień na paznokciach :)Tta przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie odcienie, jaram się strasznie tym, który prezentujesz *_*

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle czerwieni już widziały moje paluchy, ale takiej soczystej jeszcze nie! Mysze sobie tu po blogu pochodzic, bo wodzisz na pokuszenie :) a ja lubie, jak cos ladnego kusi ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...