7 lutego 2014

Śnieżka.


Prawie nigdy nie chodziłam w ubraniach koloru białego. I szczerze - nie wiem dlaczego, wybierałam czarny albo szary - na białe ubrania nawet nie zwracałam uwagi. Do czasu gdy okazało się, że kocham futerkowe swetry - są mega ciepłe, wygodne, miłe w dotyku i zwyczajnie ładne. Mam już trzy wersje: dwa czarne - jeden z H&M, jeden z Sheinside i jeden biały - to właśnie ten dzisiaj Wam pokażę oraz przy okazji - moje krwiste usta (o, zapomniałabym o mojej kolekcji futer - w tym sezonie postawiłam na panterę z kapturem - zobaczcie na Insta).






Ten biały sweter w sieci kosztuje 32$, kilka dni temu widziałam podobną wersję także w polskim H&M. Wracając do makijażu - na twarzy mam bronzer MUFE (to ten w duecie z rozświetlaczem), na powiekach liner MAC (mocna czerń), na ustach czerwoną konturówkę DIOR (999) oraz wiśniowo - czerwony tint Catrice. Voila! Jestem Śnieżką!:)
Śnieżka.
Czytaj dalej...

15 komentarzy:

  1. Pantera z kapturem wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz po prostu oszałamiająco, Agato! :* Mocny kolor ust bardzo Ci pasuję! :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz super. I teraz jakoś rzuciło mi się w oczy , że masz piękny kolor oczu..( chyba jakoś głupio to brzmi, ale co tam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te sweterki są extra ale czy aby one nie pogrubiaja? Oczywiście ty wyglądasz rewelacyjnie ale ja bym miala wrażenie że wygladam grubo chociaż z natury jestem szczupłą osobą. ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow, na pewno nie - ja juz niebawem bede kuleczkowo wygladala calkiem bo jestem w ciazy teraz:)

      Usuń
  5. Bardzo lubię białe i kremowe swetry, ale raczej te typowo włóczkowe z jakimiś warkoczami, kieszeniami i paskiem w talii ;) W takim czułabym się jak w szlafroku… i przy moich gabarytach tak właśnie bym wyglądała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna Śnieżka! <3 a co do białych rzeczy to też nie mam ich za wiele

    OdpowiedzUsuń
  7. nieziemska jesteś. Tęsknię.
    a sweterek super :) w sumie musiałabym chyba przychylniejszym okiem na takie spojrzeć, lubię jak mi cieplo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Extra wyglądasz:) Buntownicza sniezka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. carolencia.blogspot.com , serdecznie zapraszam .;)

    OdpowiedzUsuń
  10. heh ja też lubię futrzane sweterki śnieżko :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...