10 lutego 2014

Over & Over A-Gwen, OPI.


Kolejny lakier z kolekcji sygnowanej nazwiskiem Gwen Stefani to Over & Over A-Gwen - piękna, soczysta czerwień. Idealny odcień, bardzo seksowny i przyciągający uwagę - to jedna z tych czerwieni, którymi można się zachwycać (zaraz obok różu i czerni z tej samej kolekcji, które możecie zobaczyć tutaj oraz tutaj).



Dwie cienkie warstwy lakieru w zupełności wystarczą do pełnego krycia i stworzenia przepięknej tafli. Over & Over A-Gwen wytrzymuje na paznokciach kilka dni bez odprysków (u mnie po czterech dniach zauważyłam delikatne ścieranie końcówek, nie używałam jednak żadnego lakieru nawierzchniowego). Jak dla mnie jest to jedna z najładniejszych czerwieni jakie posiadam, dlatego też jestem pewna, że często będzie gościła na moich paznokciach.
Over & Over A-Gwen, OPI.
Czytaj dalej...

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam czerwień na paznokciach! Zawsze nada charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  2. sama jesteś jak Gwen, w ciemnych włosach hehe
    wiesz, że Ci lakierów zazdraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten róż strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agato, piękna czerwień na paznokciach...Gwen ma styl, bez dwóch zdań. Mnie jednak osobiście powalił kolor na ustaach-przepiękny!! Dla Ciebie takie kolory, kochana! Wspaniale wyglądasz w tej kolorystyce. Jako bladawa blondynka-zazdraszczam pozytywnie;P Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna czerwień! Mój ulubiony odcień tego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG a gdzie te cuda można zakupić????

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...