12 lutego 2014

My week in photos - 80.

Ja już czuję wiosnę. Kocham słońce za oknem i plusową temperaturę. Uwielbiam tulipany, które właśnie zaczęły się pojawiać wszędzie i we wszystkich kolorach. Nie mogę doczekać się zielonej trawy, pączków na drzewach i pikników (wiem, wiem tutaj się trochę zagalopowałam). Przez kilka dni była u nas moja mama, zaraz przyjeżdża moja Anka - wiecie jakie to szczęście uznawać najgłupszym na świecie powiedzenie, że z rodziną dobrze wychodzi się tylko na zdjęciu? Wiosno, czekam! <3.






1. Moko na Mokotowie.
2. Dziewczyny z Wella i nowości dodoające objętości.
3. Patelove.
4. Mam, znalazłam!
5. Warszawskie zagłębie kaczkowe:)
6. Kocham Was.
7. Dwa zdjęcia, dwa nieba, to samo miejsce.
8. Jak wyżej.
9. Jagodzianka.
10. Matka w czereśniach.
My week in photos - 80.
Czytaj dalej...

11 komentarzy:

  1. ja wprawdzie tone w szarościach...ale też czuję już wiosnę <3!

    OdpowiedzUsuń
  2. A coz to za miejsce w ktorym stoi Jagoda? :) Czyzbym widziala fragment rownań Maxwella? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mnie zastrzelilas bo nie wiem o czym napisalas:)
      To BUW wWarszawie:)

      Usuń
    2. No te " znaczki na scianie" to znane rownania ;-). akurat to moje klimaty wiec rzucilo mi sie w oczy!
      Warszawy nie znam, bede w niej pierwszy raz na poczatku marca, wczesniej tylko przejazdem mi sie zdarzalo.

      Usuń
  3. A ja tak poczułam wiosnę, że dzisiaj nas obsypało śniegiem... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tulipany mnie inspirują coraz bardziej, im bliżej maja... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację . To najgłupsze powiedzenie :)
    Też jestem szczęściarą w tej mierze . Mam dwie siostry, dwóch szwagrów i mój mąż ma siostrę i ona męza i wszyscy się świetnie razem dogadujemy :D
    Wiosno tak Cię czekamy !
    Aga u Ciebie tak kolorowo, że od patrzenia się gęba śmieje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wiosnę i tulipany tak jak Ty :)
    Własnie mam w wazonie :)

    Zapraszam na obserwację i najnowszy post!

    http://kosmetykiwmoimswiecie.blogspot.co.uk/2014/02/kosmetyki-body-shop.html?m=1

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...