4 lutego 2014

My week in photos - 79.

Mało zdjęć, ale nie spodziewałam się, że ten tydzień tak szybko minie - za szybko, zdecydowanie. Pocieszające jest to, że udało mi się zrobić fajne rzeczy (sesja z super dziewczynami) i zobaczyć znowu bardzo niebieskie niebo - też tak macie, że gdy rano widzicie za oknem słońce od razu macie mnóstwo energii i świetny nastrój?




1. Zimo, bez mrugnięcia okiem Cię pożegnam!
2. Aaaa chcę tak codziennie już!
3. Ona je kocha tak samo jak ja.
4. Moja głowa.
5. Dominika + Natalia = mega poświęcenie: jedna była chora, a druga marzła.
6. <3
My week in photos - 79.
Czytaj dalej...

5 komentarzy:

  1. 5 no rzeczywiście poświęcenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. słońce i bezchmurne niebo zdecydowanie poprawiają mi nastrój:) mogę wówczas nawet zacząć dzień bez kawy

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł, ja planuję tak zrobić w miesięcznym rozliczeniu:) a lakierów to mas zna prawdę mnóstwo ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo wszystko piękna ta zima :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...