22 lutego 2014

Essie na NYFW FW 2014.


Essie po raz kolejny zadbało o paznokcie modelek na nowojorskim fashion weeku na sezon jesień/zima 2014. Jakie będą trendy? Zobaczcie je na paznokciach modelek! Przez kilka ostatnich lat, kiedy paznokcie stały się najważniejszym dodatkiem, marka essie zyskała miano przodującego eksperta od paznokci za kulisami wybiegów na całym świecie. essie jest bowiem sponsorem najważniejszych pokazów mody, które odbywają się w Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Istambule, Sydney, Berlinie, a także podczas pokazów Haute Couture w Paryżu. Również i w tym sezonie marka essie z dumą sponsoruje 26 pokazów takich projektantów, jak: Alexander Wang, Alice & Olivia, Altuzarra, Carolina Herrera, Costello Tagliapietra, DKNY, Donna Karan, DVF, Emerson, Helmut Lang, Heart Truth Red Dress, Hervé Léger, Jenny Packham, Jill Stuart, Lisa Perry, Mathieu Mirano, Milly, Monique Lhuillier, Naeem Khan, Nanette Lepore, Nellie Partow, Opening Ceremony, Rebecca Minkoff, Reed Krakoff, Veronica Beard, oraz Wes Gordon.







Jestem ciekawa czy zwracacie uwagę na trendy paznokciowe i zdarza się Wam podążać za nimi?
Essie na NYFW FW 2014.
Czytaj dalej...

11 komentarzy:

  1. Raczej nie podążam za trendami paznokciowymi, ale Essie uwielbiam nad wszystkie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazwyczaj na paznokciach noszę jednolite kolory. A inspiracje oglądam, bardzo lubię, ale rzadko sama noszę jakieś cuda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Robię z paznokciami to, co mi się podoba, nigdy nie podążałam za trendami i chyba już nie będę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie trafiłam wcześniej na te zdjęcia, bardzo się cieszę, że je wrzuciłaś...oprócz pomarańczka, którego wybitnie u siebie nie lubię, cała reszta piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają świetnie! Dla mnie najlepsze drugie zdjęcie. Ale za trendami jako takimi raczej nie podążam, kupuję po prostu bo akurat spodoba mi się kolor, a maluję je po prostu jednolicie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Agata to pierwsze zdjecie jest przepiękne ;) Tez tak chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Metaliczne końcówki mi się podobają! Dajcie spokój. Essie to mój fetysz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazwyczaj maluje paznokcie na 1 kolor, ale jak mam ochotę poszaleć to przeglądam internet. Bardziej jest to jednak szukanie inspiracji niż podążanie za modą :) a essie to moje uzależnienie więc tym bardziej lubię je oglądać na czyichś pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc to chyba jeszcze nigdy nie miałam lakierów tej firmy. Ostatnio skusiłam się na lakier z katalogu Marizy.
    Ale manicure wygląda ślicznie. Myślę, że lakier Essie będzie moim najnowszym nabytkiem ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój numer 1 wśród lakierów, uwielbiam! Wszystkie inne firmy poszły w odstawkę

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...