13 lutego 2014

Dior Trianon czyli pastelowa wiosna.


Marka Dior zdecydowanie postawiła w wiosennym makijażu na pastele - kolekcja Trianon jest słodka, dziewczęca i na pierwszy rzut oka ma się wrażenie, że doskonała dla blondynek. Nic bardziej mylnego, brunetki, które lubią mocniejsze akcenty również znajdą w niej coś dla siebie. Dwie palety z pięcioma kolorami (234 Pastel Fontanges i 954 Pink Pompadour) oraz dwa pojedyncze cienie w odcieniu fioletu i zieleni (170 Angelique i 427 Opaline) - u mnie możecie zobaczyć z bliska właśnie Angelique - efekt nasycenia koloru można stopniować, bawić się z bazą i uzyskać albo lekki fiołkowy odcień albo soczysty fiolet.



Usta należą do Rouge Dior w odcieniach nasyconego różu (Courtisane), koralu (Crinoline), drobinkowej czerwieni (Souveraine) i fuksji (Allegresse). Dla fanek delikatniejszych ust są jasne, cieliste błyszczyki Dior Addict Gloss, które nadają intensywny, lustrzany blask. W moim makijażu pierwsze zdjęcia to właśnie wersja delikatna z Addict Gloss w roli głównej (najjaśniejszy różowy podbity fioletem Minauderie 382), w drugiej części Rouge Dior Souveraine 757.


W kolekcji znajdziemy także róże do policzków Diorblush Trianon Edition w dwóch odcieniach: łagodnego koralu (763 Corail Bagatelle - to właśnie mój) oraz w kolorze malwy (946 Pink Reverie). Corail przepięknie ożywia cerę i nadaje jej delikatnego rumieńca.


Wiosna to także czas pastelowych lakierów do paznokci - marka proponuje zatem aż cztery emalie (są piękne!) - jedną z nich Bouquet pokazywałam Wam już jakiś czas temu w tym poście, u Beautyness możecie zobaczyć natomiast Porcelaine.



I pora na wersję z pomadką - jest bardziej soczyście i zdecydowanie.



Podoba się Wam pastelowa wiosna od Dior?
Dior Trianon czyli pastelowa wiosna.
Czytaj dalej...

36 komentarzy:

  1. Kusi mnie ta kolekcja niestety:D najbardziej chyba róż.

    OdpowiedzUsuń
  2. matulu, ten fiolet na powiekach jest cudowny :) a zdjecia :O piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Donia!:*

    Ewelina K. zdecydowanie róż jest pięknnny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci w fiolecie! ;) Pastelowy Dior totalnie w moim guście!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ pięknie wyszłaś na tym pierwszym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ona krzyczy 'weź mnie'! szczególnie róże są urocze. ciężko przejść obojętnie obok... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie, pastelowo ;)
    ps. róż bym Ci zabrała ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Dior i jego umiejętność wpasowania się w kobiece potrzeby :) Róż przepiękny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam Souveraine 757, chciałabym jeszcze 531 :)
    Piękna ta kolekcja, same pozytywne skojarzenia we mnie wywołuje, przede wszystkim aż czuć wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  10. ale wiosennie się zrobiło! Pięknie wyglądasz w takich kolorkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bella! pani wiosna :) chyba zakupię tulipany i Ci przysle droga pocztowa!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi najbardziej mimo wszystko sie podoba róż:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakiś makijaż.....???

    OdpowiedzUsuń
  14. Poczekaj: róż mam na policzku, cień na powiece, szminke na ustach - moge ewentualnie roz polozyc na czolo, szminke na oczy, a cien na usta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. makijaż, to nie to samo, co rozmazany cień na powiece , plama na policzku i zjedzona pomadka na ustach :)

      Usuń
    2. masz na wzór, bo chyba nie douczyli cię w tej szkole sztuki makijażu
      http://pawie-piorka.blogspot.com/2014/02/makijaz-rockowe-walentynki-krok-po.html

      Usuń
    3. Natępnym razem pójdę o krok dalej i przykleję sobie pióra na powieki.

      Usuń
    4. przyklej, nie zaszkodzą, ale pomóc nie pomogą

      Usuń
    5. Trochę nie podoba mi się, że moja praca została użyta tutaj w ramach przytyku...

      Usuń
    6. Madame, mysle, ze tak nie bylo.
      Anonim podal przyklad Twojego makijazu jako wzoru do nauki dla mnie.

      Usuń
  15. Bardzo mi sie podoba :) :)

    Zapraszam do obserwacji i najnowszego posta ;)

    http://kosmetykiwmoimswiecie.blogspot.dk/2014/02/kosmetyki-body-shop.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  16. ostatnio nachodzi mnie na fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cień w pudełeczku wyglądał tandetnie... ale na oku przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  18. cudnie wyglądasz :D cała i te oczka i fryzura :D
    sama bym cię porwała i w moje pastele cię wrzuciła :D cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oglądałam róż w sephorze ale odcień wyglądał tandetnie. U Ciebie jest subtelny. Efekt zdjęcia czy kolor jest transparentny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze w swietle sklepowym jest bardziej jaskrawy, u mnie jest subtelny bo i nie nalozylam go duzo i mocno rozblendowalam - intensywnosc mozna stopniowac i to bardzo bardzo:)

      Usuń
  20. Cześć :)
    Mam do sprzedania nową paletkę Dior Trianon.
    http://olx.pl/oferta/dior-trianon-CID87-IDa44A3.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...