6 stycznia 2014

Makijażowi ulubieńcy 2013: Usta.


Usta! Girl About Town od MAC czyli najpiękniejszy róż świata oraz Deliciously Forbidden. W obydwu odcieniach czuję się świetnie, podobnie jak w idealnej czerwieni Estee Lauder czyli Pure Color o1 Red Matte oraz w soczystym różu stworzonym chyba specjalnie dla brunetek Chanel Extatique 94. Błyszczyki: najpiękniejszy odcień jaki widziałam Japanese Spring MAC - w zależności od naturalnego koloru ust u każdej z dziewczyn wygląda inaczej! Kocham i będę płakać jak się skończy. Podobnie ma się sytaucja z dwoma produktami, których najczęściej używałam na sesjach: niebieski Douglas Aquatic Look , który nadaje niesamowitego, ale delikatnie zmrożonego looku (ha, zabezpieczyłam się - mam trzy opakowania w zanadrzu) oraz O - Gloss Smashbox czyli specyfik w tubce podbijający kolor ust - i tutaj również w zależności od naturalnego koloru warg można uzyskać setki efektów - widziałam już efekt pięknej maliny, czerwieni, naturalnego różu. Super Stay 10 h Tint Gloss Endless Ruby 540 to niewątpliwie mój ulubiony tint, który wtapiając się w usta wygląda nieziemsko! nie wytrzymuje dziesięciu godzin, Maybelline troszkę się zagalopował, ale trzy - cztery owszem. Phyto Lip Gloss od Sisley to połączenie wszystkiego co lubię: trwałość, super pigmentacja i piękny kolor. Odkrycie roku z jesiennej kolekcji City Muse. Nie mogłabym zapomnieć o Lip Glow Color Awakening Gloss, Dior, który dzięki odżywczej formule sprawia, ze usta stają się nawilżone i wyglądają naprawdę soczyście. Bardzo wysoko oceniam także błyszczyk Addict w kolorze 452 - fajny, naturalny kolor pasujący do codzinnego makijażu, przepięknie wygląda także z mocnym makijażem oka - jako kontrast. W kwestii ust jest jeszcze dużo produktów, na które warto zwrócić uwagę, nie sposób opowiedzieć Wam o wszystkich - w zestawieniu zabrakło zdjęć zwykłych balsamów/nawilżaczy do ust - tutaj jednak jestem wierna Diorowi, Figs & Rouge i kilku innym nowościom o których napiszę już niebawem!

Jakich produktów używałyście najczęściej do ust w 2013 roku?
Makijażowi ulubieńcy 2013: Usta.
Czytaj dalej...

14 komentarzy:

  1. Mam w tym roku w planach kupić jakiś porządny błyszczyk i nie mogę się zdecydować czy MAC, czy Dior ;) Ten niebieski z Douglasa widziałam w akcji i na prawdę jest oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie zdecydowanie królowały (ale też inna sprawa że mam bardzo mało szminek) Chanel Rouge Coco Shine i NARS Satin Lipstick. Zdecydowanie nagie ale z kolorem (czyli ani nie intensywne czerwienie, ani nie beże, zwykle zgaszone kolory lub przybrudzone róże i czerwienie, albo kolory półtransparentne).

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusi mnie błyszczyk Sisley'a i MAC'a. Dior i Chanel pomadki i błyszczyki uwielbiam. Ostatnio też polubiłam YSL. Muszę też napisać post o ulubieńcach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w 2013 królowały raczej tańsze produkty np. pomadki z firm takich jak MUA, Wibo Eliksir, Celia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w MAC Japanese Spring <3

    OdpowiedzUsuń
  6. o rany, Agato, narobiłaś mi ochoty na parę mazideł, a wprowadziłam osobisty zakaz na rzeczy do ust;)) W Estee Lauder i Tincie Super Stay 10h Gloss wyglądasz obłędnie, kochana...-dla Ciebie takie kolory!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie dorzuciłabym Revlon Colorstay, nie spotkałam jeszcze lepszej i trwalszej szminki..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam jedną revlonową czerwień i jestem z niej zadowolona, ale częściej używam tej od EL matowej.

      Usuń
  8. Wg mnie brakuje posta o ulubionych pedzlach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. w tym roku chce sobie sprawic szminke mac, ale te lakiery do ust YSL tez mnie niezwykle kusza!

    OdpowiedzUsuń
  10. Agata,
    czy szminkę Estee Lauder Pure Color o1 Red Matte,można jeszcze kupić w sklepach?Szukałam w necie,ale niestety nigdzie nie znalazłam:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, to byla limitowanka :( wielka wielka szkoda - wiem :(
      zastanawiam sie czy z MACA nie znajdziesz jakiejs matowej czerwieni, chociaz z Retro Matte o ile dobrze pamiętam czerwień była mieszanką z pomarańczą:(

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...