22 stycznia 2014

Shiseido Lacquer Gloss RD305, RD306.


Wspominałam Wam kilka dni temu o nowościach Shiseido, marka rozszerzyła swoją ofertę dla wielbicielek lakierów do ust - Lacquer Gloss (98 zł) czyli głęboki połysk oraz prawdziwy, czysty kolor.Intensywne nawilżenie i pielęgnacja dla ust. Stworzony z inspiracji japońską sztuką „SUKI-URUSHI (transparent lacquerware)”,trójwarstwowa struktura formuły błyszczyku zapewnia 3 efekty makijażu ust: połysk, czystość koloru oraz nawilżenie. Także oferta Lacquer Rouge (122 zł) w sezonie wiosenno -letnim zostanie wzbogacona o nowe odcienie - będzie ich aż siedem, a każdy z nich zapewni intensywny kolor i niezwykłą głębia połysku. Lacquer Rouge to pomadka w płynie, która pozostawia usta idealnie gładkie, jak polakierowane.


Dzisiaj chciałam Wam pokazać moje dwa odcienie Lacquer Gloss - RD 305 czyli przepiękną czerwień z kroplą pomarańczy i delikatnym shimmerem oraz RD 306 - miks fioletu z różem i ledwie zauważalnym shimmerem. Intensywne odcienie, dobre krycie i super prosta aplikacja - lakiery nie rozlewają się poza kontur ust i tak naprawdę dzięki kształtowi gąbeczki nawet najmniej wprawna ręka nie powinna mieć problemu z nałożeniem produktu na usta. W ofercie znajdziemy aż 8 kolorów (na zdjęciu) zapewniających głęboki połysk oraz prawdziwy, czysty kolor. Jestem wielką fanką tego typu produktów do ust, także dzięki ich konsystencji, która ma niewiele wspólnego z tradycyjnym błyszczykiem. Lakier jest ultra lekki i nieklejący się, pokrywa usta bardzo delikatną warstwą, która jest świetnie napigmentowana i trwała.



Lakiery dzięki swojej delikatności nie wysuszają ust, a dbają o ich dobrą kondycję. Są piekielnie wydajne (7,5 ml), trwałe i moim zdaniem świetnie prezentują się na ustach. W którym kolorze czuję się lepiej? Nie wiem, podobają mi się obydwa i czuję się w nich bardzo dobrze, używam na zmianę. Z kolorów, które widzicie na zdjęciu promocyjnym jestem jeszcze ciekawa delikatnego różu (czwarty od lewej) oraz koralowego (trzeci od lewej). Znacie lakiery do ust od Shiseido?


Shiseido Lacquer Gloss RD305, RD306.
Czytaj dalej...

26 komentarzy:

  1. oj ładna ta różowo lilowa :) kiss kiss

    OdpowiedzUsuń
  2. uwierzysz, że nie mam w swych zbiorach ani jednego lakieru? :(

    Twoje piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne :) niestety nie na moją kieszeń.

    OdpowiedzUsuń
  4. super i piekne usta

    OdpowiedzUsuń
  5. Czwarty od lewej też mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten fiolet z różem powalający. Tak Ci pasuje, że ciężko oczy oderwać. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie uzywalam lakierow do ust, z zadnej firmy, z Shiseido znam tylko kosmetyki pielegnacyjne

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten różowiutki a ustach jest obłędy. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory nie bardzo moje, ale forma mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolory! Agata, świetnie Ci w jasnym ubraniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć, Peszkowa! Wyglądasz świetnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja chce wieksze zdjecia i koniec kufaaa !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale wieksze zdjecia mnie kochana czy kogo?:))))

      Usuń
  13. Cztery pierwsze, patrząc od lewej strony z paletki kolorów bardzo chętnie bym przygarnęła :) Pastelowe landrynki i ten niesamowity kremowy efekt na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  14. ten czerwony sliczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  15. nie mogę się napatrzeć ;) Piękne kolory !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. koral <3
    i ta Twoja czerwień <3 boże lofciam normalnie :D
    weź ze sobą w pt :))) pomacam chociaż :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...