11 stycznia 2014

RiRi Hearts MAC for Holiday 2013 - Bronzing Powder Love, Rihanna.


Tegoroczna świąteczna kolekcja MAC była stworzona przy współudziale Rihanny - ja miała okazję bliżej przyjrzeć się bronzerowi z odrobiną niemalże płynnego złota czyli Bronzing Powder w odcieniu Love, Rihanna. Kolekcja rozeszła się w salonach bardzo szybko, aż za szybko - wiem, że część z dziewczyn nie mogła nawet bliżej jej się przyjrzeć z powodu wszechobecnych pustek. Nie mniej jednak pokażę Wam bronzer - być może jeszcze uda się Wam gdzieś go dostać?



Efekt możecie oczywiście stopniować, u mnie jest dość naturalnie i delikatnie - nie lubię dużej ilości tego typu produktów na policzkach więc staram się ograniczać - zdecydowanie bardziej wolę róże. Brązową cześć możecie konturować twarz, złota nada wyżynom kości policzkowych pięknego rozświetlenia i błysku. Niewątpliwą zaletą jest wielofunkcyjność - kosmetyk może posłużyć Wam także jako cień do powiek na przykład w czasie podróży - nie musicie pakować dodatkowych paletek z cieniami.


Produkt jest łatwy w aplikacji, nie tworzy plam, wytrzymuje cały dzień. W sytuacji, gdy zdecydujecie się na mocniejszy makijaż - z wykorzystaniem dużej ilości złotej warstwy także nie musicie bać się o trwałość - jest bez zarzutu. Bardzo podoba mi się proste opakowanie (biel!) z możliwością zajrzenia do środka bez otwierania pudełeczka.


Zdecydowanie polecam, jeśli uda się Wam go jeszcze znaleźć - jeśli nie - może w następnej kolekcji Rihanna współstworzy coś podobnie dobrego? Jestem pewna, że z tego produktu można wykrzesać dużo, dużo fajnego.
RiRi Hearts MAC for Holiday 2013 - Bronzing Powder Love, Rihanna.
Czytaj dalej...

21 komentarzy:

  1. Na twarzy naprawdę fajnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez go mam, ale musze przyznac, ze mam tyle dobrych bronzerow, ze nawet go nie wyciagnelam z pudeleczka ;-/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny <3
    bardzo chciałabym go mieć u siebie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Och jaki piękny, hmhmhm chcieć to i ja bym chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja RiRi mnie kompletnie nie pociąga, natomiast dzis wyczytałam ze ma byc Shannon i Kellie Osborne i tego jestem mega ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny! Super wygląda na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygląda na twarzy i ociepla ją.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie prezentuje się na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na twarzy wygląda bardzo naturalnie. Ta kolekcja jest bardzo kusząca:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny kolorek i ładnie się  u Ciebie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słocz mi się nie podoba zupełnie. Natomiast na Twojej twarzy efekt jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm na palcach wygląda strasznie połyskująco, za to na buźce prezentuje się ślicznie :)
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wygląda! *.*
    ale zarosłaś Moja Droga :D hihi

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ladny na twoim licu :) naturalny odcien daje, bez chamskiego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jakoś nie przepadam za Rihanną (o ile można nie przepadać za kimś kogo się nie zna ;) ) i przez to jakoś w miarę neutralnie przechodzę obok jej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie wygląda na twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. mi sie wydaje ze powinnas mi go oddac :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie się prezentuje na Twojej buzi :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...