7 stycznia 2014

Nuxe Nuxellence® Jeunesse - Fluid odsłaniający młody wygląd i blask skóry.


Nuxellence Jeunesse to fluid odsłaniający młody wygląd i blask skóry, przeznaczony do wszystkich rodzajów cery, zapewnia pielęgnację przeciwstarzeniową. Dzięki lekkiej, jasnoróżowej teksturze, która jest “niczym druga skóra”, twarz staje się delikatna i jedwabista. Lekki, kobiecy zapach zawiera delikatne kwiatowe nuty. Producent obiecuje, że skóra natychmiast stanie się wygładzona i bardziej promienna, zmarszczki i drobne bruzdy są zmniejszone, cera odzyska młodzieńczy blask i będzie bardziej promienna, a jej koloryt wyrównany. Preparat można stosować zarówno jako pielęgnację ranną i wieczorną, a w przypadku bardzo suchej skóry można pokusić się o stosowanie fluidu pod krem nawilżający.


Delikatny, kwiatowy zapach powoduje, że miałam ochotę aplikować go kilka razy dziennie na skórę. Mimo swojej lekkiej konsystencji dobrze nawilżał i pozostawiał cerę promienną, mam wrażenie, że działał zdecydowanie upiększająco - jak zastrzyk dobrej energii. Jest bardzo wydajny i tak jak wspomina producent - można stosować go dwa razy dziennie. W moim przypadku (skóra sucha) nie odczuwałam potrzeby, aby używać jeszcze kremu nawilżającego - fluid w zupełności wystarczał. Dodatkowo zauważyłam, że świetnie rozświetlał twarz i nadawał jej zdrowego, rześkiego wyglądu, a to z kolei niewątpliwie sprawiało, że używanie sprawiało mi dużą przyjemność (oczywiście także dzięki konsystencji oraz zapachowi). Wspominałam przy wcześniejszych recenzjach Nuxe, że bardzo cenię francuską markę - nic się nie zmieniło - nadal uważam, że jest jedną z najlepszych aptecznych, choć w Polsce może odrobinę niedocenianą? Lata temu, gdy w Polsce niewiele z konsumentek wiedziało o istnieniu Nuxe moja siostra używała ich kremów i twierdziła, że są najlepsze - zresztą do tej pory tak twierdzi i kocha serię Nirvanesque (a ja bardzo cenię Reve de Miel). Wracając jednak do produktu - fluid zawiera aż dziesięć opatentowanych formuł (jeśli bardziej interesuje Was opis kosmetyku możecie zajrzeć tutaj) i określany jest jako bestseller we Francji do pielęgnacji twarzy - czemu wcale się nie dziwię ponieważ moja cera także odnotowała jego dobroczynne działanie. Fluid kosztuje około 120 - 150 zł w aptekach internetowych, często można trafić na zestawy w których dodatkowo znajdziecie na przykład tonik. Przeznaczony jest do każdego rodzaju cery! Plus za super wygodne opakowanie, w podróży nie ma możliwości, aby fluid się rozlał - wszystko dzięki chowanemu aplikatorowi, który jest bardzo higieniczny.

Nuxe Nuxellence® Jeunesse - Fluid odsłaniający młody wygląd i blask skóry.
Czytaj dalej...

10 komentarzy:

  1. Miałam go też, ale niestety na mojej mieszanej skórze absolutnie się nie sprawdził, jest za tłusty, za ciężki i się roluje na twarzy (mimo tego, że nie używałam już na niego żadnego innego kremu).

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie będzie odpowiedni do mojej suchej cery, chętnie go wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uważam, że Nuxe jest niedocenianą firmą, uwielbiam ich kosmetyki, od lat do nich wracam, wiem, że nie tracą na jakości.

    OdpowiedzUsuń
  4. kuszę się na ich olejek!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt ;) Na razie mam szał na ich olejki i balsam do ust ale apetyt rośnie w miarę stosowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na opakowaniu ma napisane, że jest do każdego typu skóry, a u mnie stał się jedynym produktem od NUXE, który się nie sprawdził i musiałam go oddać. Nie lepi ci się po nim twarz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izis nic takiego sie u mnie nie dzieje, a jaka masz cerę?

      Usuń
  7. Kusisz, chociaż pielęgnacja Nuxe wybitnie mi nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda że nie pokazałaś jak wygląda na ręce;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapachy Nuxe są oszałamiające! jedyne, co mi się na razie nie spodobało, to tonik z trzema różami, po którym cera mi się klei okropnie, ale w sumie, gdyby nie to, też byłby niezły

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...