9 stycznia 2014

Nowości Shiseido - styczeń/luty 2014.


Początek roku to dla Shiseido gorący okres - na rynku pojawi się kilka nowych produktów, które przyprawią fanki marki o szybsze bicie serca (mnie oczywiście także). Przede wszystkim Kremowy cienie do powiek (Shimmering Cream Eye Color, 122 zł), które zapewnią subtelny świetlisto-perłowy efekt makijażu, który utrzymuje się na powiekach przez cały dzień. Cień tworzy grudek i nie blaknie. Specjalnie zaprojektowane, wygodne opakowanie gwarantuje łatwą aplikację produktu przy użyciu palca (opakowanie nie zawiera dodatkowego aplikatora) - siedem nowych odcieni od soczystych żółci, poprzez błękity i cukierkowe róże. Shiseido Sheer Eyezone Corrector (139 zł) czyli korektor pod oczy (w czterech odcieniach) ujednolica i wyrównuje tonację skóry wokół oczu. Skutecznie zmniejsza widoczność zacienień i zasinień przy jednoczesnym zachowaniu naturalności i lekkości wykończenia. Niweluje ‘chaos kolorystyczny’ wokół oczu ( nierówna niejednolita tonacja) przy jednoczesnym zachowaniu wrażenia lekkości wykończenia, nie ukrywając w widoczny sposób piękna naturalnej, delikatnej skóry wokół oczu. Trójkolorowy puder do modelowania twarzy (Face Color Enhancing Trio, 162 zł) - połączenie trzech różnych kolorów pozwala na zharmonizowanie rysów twarzy oraz osiągnięcie trójwymiarowej, zdrowo wyglądającej i promiennej cery. Dostępny w czterech wersjach kolorystycznych ma zachowywać kolor przez cały dzień - nie blednąc i nie płowiejąc. Lekko się rozprowadza i doskonale wtapia się w skórę. Nie pozostawia pudrowego wrażenia makijażu.



I coś wyjątkowego dla wielbicielek lakierów do ust - Lacquer Gloss (98 zł) czyli głęboki połysk oraz prawdziwy, czysty kolor.Intensywne nawilżenie i pielęgnacja dla ust. Stworzony z inspiracji japońską sztuką „SUKI-URUSHI (transparent lacquerware)”,trójwarstwowa struktura formuły błyszczyku zapewnia 3 efekty makijażu ust: połysk, czystość koloru oraz nawilżenie. Dostępny w ośmiu nowych kolorach. Także oferta Lacquer Rouge (!22 zł) w sezonie wiosenno -letnim zostanie wzbogacona o nowe odcienie - będzie ich aż siedem, a każdy z nich zapewni intensywny kolor i niezwykłą głębia połysku. Lacquer Rouge to pomadka w płynie, która pozostawia usta idealnie gładkie, jak polakierowane.

Nowości Shiseido - styczeń/luty 2014.
Czytaj dalej...

16 komentarzy:

  1. Mi się bardzo podoba to trio do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. trójkolorowy puder fajnie się zapowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w 4 kolorach, nawet nie wiem, ktory chcialabym :) wszystkie sa sliczne.

      Usuń
  3. Czekam na cienie w kremie, mam wielką ochotę na nie! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardzo podoba się ten błękit, ale wiem, że to nie mój kolor neistety;)

      Usuń
  4. ja jestem bardzo ciekawa korektorów pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię te cienie w kremie, są genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, mam czarny z drobinkami i złoty - są genialne i mega wydajne.

      Usuń
  6. No najfajniejszy to bedzie korektor:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez jestem bardzo go ciekawa, mam podklad i zastanawiam się czy będzie z tej samej półki krycia:)

      Usuń
  7. Cień w kremie i lakier do ust, to jest to, na co skusiłabym się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cienie w kremie, ciekawią mnie :) jesli bedzie jakis odcien nude- to na pewno beda moje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog obserwuje + komentyj jesli sie spodoba post http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cienie boskie, a ten który ma modelka na powiekach to już w ogole cudo. Mimo, że niebieski ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny odcień ma ten niebieski cień *.*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...