28 stycznia 2014

Najseksowniejsza Mama Świata.

Fanfary.....i tadam: jest nią Gwen Stefani! Nie, nie jestem jej psychofanką - nawet fanką nie jestem, ale niezależnie od tego czy patrzyłam na nią dziesięć lat temu czy dzisiaj - uważam, że jest jedną z najpiękniejszych kobiet. Jej stan w którym jest po raz trzeci - ciąża - wzbudza we mnie niekontrolowaną zazdrość - czy jest możliwe żeby wyglądać tak atrakcyjnie? Nie zagłębiam się tutaj ile ma pieniędzy, trenerów, dietetyków bo to najmniej mnie interesuje - patrzę na jej zdjęcia i nie mogę oderwać wzroku.




A wszystko przez jej kolekcję lakierów do paznokci, oglądałam zdjęcia i poczułam się zmotywowana żeby porzucić moje dresiki oraz geterki skompletowane z długim sweterkiem i może włożyć odrobinę wysiłku w to żeby lepiej wyglądać i poczuć się dobrze dla samej siebie. Oczywiście nie twierdzę, że wyglądam jak ostatnia sierota, ale mam wrażenie, że ciąża czasami powoduje w nas kobietach stany: i tak jestem gruba, będę coraz grubsza więc właściwie po co mam ładnie wyglądać? I szczerze mówiąc nie znam innego przykładu kobiety, która wygląda tak dobrze w ciąży - za każdym razem. Nie odczytajcie tego, co piszę jako narzekania, złego nastroju, złości - to wszystko działa raczej motywująco. Na szczęście mój brzuch będzie rósł razem ze mną wiosną i latem więc mam nadzieję, że etap chowania się w swetry mam za sobą, a jeśli będziecie miały okazję mnie zobaczyć gdzieś i będę wyglądała jak niechluj - przypomnijcie mi to, co dzisiaj napisałam i zapytajcie się czy ćwiczę i chodze na basen i dobrze, zdrowo się odżywiam - tak jak obiecałam (bo to te wszystkie elementy razem decydują o tym jak pięknie wyglądamy i jak pięknie czujemy się same ze sobą, nie pieniądze i sława).



Najseksowniejsza Mama Świata.
Czytaj dalej...

19 komentarzy:

  1. Taaak !
    Uwielbiam styl Gwen i te jej czerwone , piękne usta !

    Ale ,ale .. Ty też jesteś piękną mamą ! Obecną i przyszłą !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się w 100%.
      Aga - absolutnie nic Ci nie brakuje, ja się zakochałam *.*

      Usuń
  2. kocham ją :D ona jest piękna z brzuszkiem jak i bez :D
    CUDO :D

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście ciąża jej zdecydowanie służy:)
    a abstrahując od ciąży na mnie zima działa jak demotywator:P tzn. i tak jest zimno, cieplej nie będzie, po co mam ładnie wyglądać jak mogę się zapakować w mega - swetrzysko????
    dzięki za ten post, zdecydowanie mnie zmotywował:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ją, jest fascynująca! Pięknie jej z brzuszkiem, jak każdej przyszłej mamie. :) Ale jak napisałaś, najważniejsze to czuć się dobrze ze sobą i dla samej siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wierzę żebyś wyglądała jak niechluj, to jakaś abstrakcja. :D Gwen bardzo ładnie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna <3 z brzuchem i bez niego, faktycznie chodząca motywacja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno trzeba mieć atuty tzw. genetyka, mam koleżanki takie chuderlaczki które właśnie tak fajnie z piłeczką wyglądają. A potem tylko dobry strój, makijaże i się wie :) Ciuszki ciążowe są niesamowite, ale często mega drogie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie jedna z najbardziej stylowych i zadbanych mam :) Chyba nigdy nie widziałam jej zdjęć bez makijażu, czy w dresach (bo jak np zobaczyłam Milę Kunis w której się zakochałam po Black Swan, tak się szybko odkochałam :>).

    OdpowiedzUsuń
  9. mam z Gwen tak samo...pamiętam, że koleżanki uwielbiały ją i jej styl już dawno temu...ja jakoś wybitnie jej nie śledziłam i nie adorowałam...niedawno trafiłam na Twoje ostatnie zdjęcie - Gwen na czarno z brzuszkiem i uczciwie przyznałam, że tak w ciąży wyglądać to klasa...

    a Ciebie też bym chętnie zobaczyła...może jak w czerwcu będziemy w Warszawie to się uda bardziej kameralną kawę wypić...

    OdpowiedzUsuń
  10. w takich obcasikach w ciąży daleko bym nie zaszła :P ja tam uważam, że wszystkie kobiety w ciąży wyglądają pięknie, nawet w rozlazłym swetrze :). Włosy, są ładniejsze, cera jest ładniejsza a kilogramy no cóż.. natura.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jej bardzo zazdroszczę, chciałabym tak wyglądać w ciąży i po ciąży, ale z dzieckiem nie mam czasu na to, żeby pobiegać czy poćwiczyć, wychowuję ją sama i nie mam na to czasu.
    Zapraszam na mój raczkujący blog:
    http://marshalkadesign.blogspot.com/
    Liczę się się spodoba. Będzie trochę wpisów mamy i dziecka, dużo zdjęć i mojego szycia (jakoś trzeba zarabiać, a jak się połączy pasję z pracą to wychodzą cuda). :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podzielam Twoja opinie. Uwielbiam GS. Uwazam, ze jest piekna i kocham jej styl. Cudowna jest.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uważam, że kobieta w każdym stanie i wieku powinna dbać o siebie i wyglądać dobrze :) A przez to tak się czuć, bo przecież każdej z nas to poprawia humor ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje drugiej ciąży! Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest wspaniała, a chłopcy jacy stylowi, az szkoda, że następny to też chłopak :)

    OdpowiedzUsuń
  16. tylko pozazdroscic- ja wygladalam jak zombiak wte dobre dni ciazy ;) (o innychlepiej nie wspomne ;) )

    OdpowiedzUsuń
  17. Zastanawiam się jak ona to robi, że zawsze wygląda dobrze i się nie starzeje :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...