21 stycznia 2014

My week in photos - 77.

Siedemdziesiąty siódmy, pierwszy z porządnym śniegiem i mrozem tej zimy. Z nowymi pomysłami (dwa zrealizowałam, tak naprawdę dopiero zaczęłam, ale pierwszy krok jest zawsze najważniejszy!) i lepszym samopoczuciem, zdecydowanie! A jak Wam minął tydzień? Zdarzyło się coś ciekawego?






1. Nowa, soczysta miłość.
2. Oraz nowa ściana w domu.
3,4. Wieczorne duchy.
5. Wyznanie miłości do dziadków i babć.
6. Matka zwiedzała laboratorium.
7. Oraz przedstawiła Wam super Karolinę w nowym cyklu geeks.
8. Objadała się także bezami.
9. I ekscytowała się tym, co widziała w parku.
10. Oraz zrobiła sobie portret.
My week in photos - 77.
Czytaj dalej...

12 komentarzy:

  1. U mnie śniegu ani grama, ale dzisiaj zawisły sople na balkonie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie, ale to strasznie podoba mi się Twoja grzywka na ostatnim zdjęciu. Nie ma to tamto kłaków to ja Ci zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow, naprawdę? strasznie mi miło! dziękuję vex!

      Usuń
  3. U mnie dziś też w końcu śnieg, pierwszy tej zimy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ananasy, a szczególnie z lodami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Klocki lego czy duplo? Bo jakieś takie duże ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia równie świetne co cały blog.
    Z ciekawością go właśnie czytam "od deski do deski".
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...