15 stycznia 2014

My week in photos - 76.

Aktualnie - obydwie przeziębione, siedzimy w domu i nudzimy się. Tydzień w którym moja córka stała się super bohaterką, a ja zrobiłam pierwszy raz w życiu jogurtowe lody. Byliśmy w kinie na bajce, która miała być wspomnieniem dzieciństwa (Królowa Śniegu), a okazała się niedoskonała? Było dużo słońca, światła i pozytywnej energii. A jak Wam minął tydzień?





1. zrobiłam to!
2. moja superbohaterka.
3. i niebo.
4. oraz najpiękniejsza okładka elle jaką widziałam + śliczna Ola Rudnicka.
5. czyli jak sprawić, aby dziecko wytrzymało pół godziny w restauracji.
6. soczystość.
7. kino i Królowa Śniegu - nie polecam, Jaga pewnie tak.
8. takie niebo kocham.
My week in photos - 76.
Czytaj dalej...

8 komentarzy:

  1. W takim razie życzę zdrowia ;)
    A jeśli chodzi o niebo, bo też lubię takie niebieskie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Poproszę o przepis na lody jogurtowe:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam + http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja dzisiaj odbiorę w p-ola moją supermałpkę :)

    czad Jaga;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blogasek :D. W wolnej chwili poczytam więcej.

    PS. Możesz polecić tonik do cery trądzikowej? Z góry dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie niebo to rzadkość u mnie. A szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie również oczarowała okładka elle <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...