25 stycznia 2014

Christian Dior, Addict Color Lip Glow Reviver Balm - Coral.


Addict Color Lip Glow Reviver Balm to balsam ożywiający, wzmacniający naturalny kolor ust z filtrem SPF 10. Zawiera nawilżającą, wygładzającą i ochronną formułę, która zapewnia kompleksową i długotrwałą pielęgnację warg. W wiosennej kolekcji marki Dior pojawił się nowy odcień balsamu - Coral i to właśnie ten kolor dzisiaj chciałam Wam pokazać. Rok temu pokazywałam Wam mój Lip Glow w odcieniu 001 (zobaczcie posta), a w związku z faktem, że kolejne opakowanie uległo zdenkowaniu - sięgnęłam po zmianę - z jasnego różu wpadłam w koral.


W chwili obecnej, gdy usta są narażone na super wysuszenie jest dobra okazja, aby sprawdzić czy diorowy specyfik poradzi sobie z super suchością warg. Używam go od kilkunastu dni i bardzo eksploatuję (mróz zawsze powoduje u mnie wysuszenie). Do wielkich plusów mogę zaliczyć nawilżenie właśnie, pielęgnację, odżywienie. Ponadto nie klei się i lepi, podbija kolor warg. Musicie jednak pamiętać, że ma w sobie odrobinę koloru więc trzeba bardziej uważać niż w przypadku bezbarwnego balsamu (możecie wyjechać za kontur i pokolorować sobie skórę na koralowo). Czy jest wydajny? W moim przypadku opakowanie wystarcza mi na kilka miesięcy, z tym, że bywają dni, gdy go nie używam - a w razie potrzeby kilka razy w ciągu dnia.


Na zdjęciach możecie zobaczyć jak prezentuje się w normalnym świetle (1) oraz w słońcu (2). Zauważcie, że moje usta są naturalnie dość mocno napigmentowane, a mimo wszystko Lip Glow nadał im barwę delikatnie koralowo - brzoskwiniową. Podsumowując - jestem bardzo zadowolona i na pewno jeszcze nie raz ten balsam znajdzie się w mojej kosmetyczce.
Christian Dior, Addict Color Lip Glow Reviver Balm - Coral.
Czytaj dalej...

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz w tej pomadce. Też miałam, uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że wydajność ma nie najgorszą, po tym co piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie ! a ja juz nie moge sie doczekac pomadki diora rose crinoline nr 531 czekam kiedy bedzie w sephorze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor ;)

    http://bykaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. I już popędziłam na stronę Douglasa zobaczyć czy go mają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam :)
    Nie miałam jeszcze tej szminki ale jest ładna :) Zastanawiałam się ostatnio nad błyszczykiem jednak jak testowałam to wydawał mi się zbyt lepki a tego nie lubię.

    Zapraszam do obserwowania i na nowy post :)

    http://kosmetykiwmoimswiecie.blogspot.dk/2014/01/zel-z-aloesem.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jednak wole ta podstawowa, rozowa wersje. Patrzylam tez na ten, jak robilam zakupy, ale tak jakos nie przypadl mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wersja różowa średnio się u mnie sprawdzała, ale ten coral ema ustach wyglada naprawde cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  9. piekny kolor- taki delikatny :)
    jestem za!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie, przepiękny kolor tej pomadki Dior'a. Już po raz kolejny słyszę o niej wiele dobrego i chyba się w końcu na nią zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...