23 stycznia 2014

Charivari 603, Chanel.


Charivari 603 pochodzi z wiosennej kolekcji Chanel Notes des Printempes - ciemny fiolet z odrobiną szarości idealnie prezentuje się na paznokciach. Aplikuje się bez problemu, dwie cienkie warstwy bardzo szybko schną i tworzą przepięknie lśniący efekt.


Zdjęcia, które znalazłam w sieci (na przykład tutaj) nie do końca oddają odcień Charivari - w rzeczywistości jest w nim odrobina szarości, lawendy. Jest świetnie napigmentowany więc naprawdę dwie cienkie warstwy w zupełności wystarczą dla pełnego krycia. Jeśli chodzi o trwałość - na mojej płytce praktycznie wszystkie lakiery Chanel wytrzymują mniej więcej pięć dni (bez odprysków, z minimalnie startymi końcówkami).



Nie odnotowałam żadnego bąbelkowania lakieru, prześwitów, smużenia. konsystencja moim zdaniem jest idealna - dość rzadka, ale nie powoduje rozpływania się emalii na skórki. Wysłuchałyście mnóstwo pozytywów, ale uwierzcie mi - zdecydowanie uważam, że produkty Chanel są idealne - nie spotkałam chyba żadnego lakieru,który by mnie zawiódł. Uwielbiam!

W związku z pytaniami: moje tło to sweter z Sheinside, niestety rozmiar jest tak mały (a jest jeden), że tylko za tło może służyć.
Charivari 603, Chanel.
Czytaj dalej...

19 komentarzy:

  1. Mam czarny BLACK SATIN i jest chodzącym dramatem

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor, też w końcu kupię sobie jeden z tych lakierów. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj, ja ostatno bardzo, bardzo pokochałam Chanelki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, czy kiedykolwiek zdecyduje się na lakier z tak wysokiej półki cenowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy kolor, trzeba przyznać

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo, ze nie jestem lakieromaniaczka ten lakier tak mi sie spodobal, ze oczywiscie go musialam kupic :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agato, Agato, Agato! Co robi za tło? Piękne jest! Chce taki sweter. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodalam info juz:
      http://www.sheinside.com/Black-Diamond-Patterned-Embroidered-Dipped-Hem-Sweatshirt-p-153019-cat-1773.html

      jest jeden problem - jesli nosisz rozmiar wiekszy niz xs to bedzie za maly:)

      Usuń
    2. Dzięki za info :* Żal mi tyłek ścisnął z niemocy w związku z tym rozmiarem, ale nawet to nie czyni ze mnie ikseski. :<

      Usuń
  8. Mam podobny kolor od Fnug. Rewelacja. Mogłabym mieć takich fioletów na dziesiątki i ciągle by bylo mało. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny odcień....Nie przepadam za fioletami, ale w takim wydaniu jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekhem ekhem, mam podobny z Inglota ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. absolutnie cudowny! chcę go! *.*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...