22 grudnia 2013

Toggle To The Top, Essie.


Oh i ah! Essie zrobiła kawał dobrej roboty wpadając na pomysł stworzenia tego lakieru. Toggle To The Top z tegorocznej zimowej kolekcji Shearling Darling jest zjawiskowy i jedyny w swoim rodzaju. Uwielbiam go! Być może moment, który wybrałam na prezentację nie jest w stu procentach odpowiedni - moje paznokcie są minimalnej długości, ale sam efekt jest bardzo, bardzo świąteczny! Więc przymrużcie oko i popatrzcie na lakier!



Czasami wydaje się być czernią z miliardem czerwonych drobinek, w innej chwili ciemnym winem. Przepięknie lśni w słońcu (o tak, u mnie dzisiaj jest piękna pogoda i nie zapowiada się, aby Święta miały być mroźne i śnieżne) i bardzo szybko schnie. Na paznokciach mam dwie warstwy lakieru, bez żadnego top coata. Moim zdaniem jest idealny, ślicznie wygląda na płytce i jest bardzo trwały (nie ściera się na końcówkach jak to często niestety u mnie się dzieje). A jak Wam się podoba Toggle To The Top?

Toggle To The Top, Essie.
Czytaj dalej...

15 komentarzy:

  1. Widziałam go wczoraj w DM-ie i chyba zaczynam żałować, że nie wpadł do koszyczka... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny jest :) ale mam leading lady więc na TTTT się raczej nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny :)
    U mnie też niestety nie ma śniegu ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny lakier, mimo, że z brokatem - to nie prezentuje się tandetnie - wręcz przeciwnie: bardzo elegancko wygląda :) Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się cieszę, że zobaczyłam ten post, poszukuję własnie takiego bordowego lakieru z drobinkami, ale z klasą. Że też nie pomyślałam o szafie ESSIE! Już zapisuję sobie nazwę w kom ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten lakier marzy mi się już od jakiegoś czasu bo jest przepiękny. na święta raczej go nie dostanę, ale może za rok... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go i się nim zachwycam. Myślałam, że się nie polubimy, ale jest odwrotnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny, wyjątkowo świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest przepiękny! Mam i kochamy się od pierwszego wejrzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Tremendous posting have got to, youd put major time and energy into it We can tell! Your current web site is excellent on top of that. How much time could the idea take anyone to establish this incredible website approximately wherever it really is nowadays?
    Dog Sledding games 21

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny odcień :) i jeszcze te migotliwe drobinki...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach jaki piękny, tylko te ceny lakierów Essie....

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor masz racje jest przepiękny ale u mnie po jednym dniu schodzi płatami...:/ i nie pomaga żaden top coat (mam essie i poshe)...:(((

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...