26 grudnia 2013

Sesja zdjęciowa vol. 3.


Z założenia miało być prosto, minimalistycznie i surowo - modelka, którą widzicie na zdjęciach to Magda - idealnie wpasowała się w całość. Już wiele razy to powtarzałam, ale powtórzę raz jeszcze - mam szczęście do fajnych ludzi! Zdjęcia powstały dzięki Arturowi, makijaż w moim wykonaniu. Pokażę Wam kilka ujęć, na niektórych zdjęciach Magda wygląda jak super młoda wersja Katie Holmes prawda?





Photo: Artur Telma
Model: Magda Nowak
Make up & Style: Agata Herbut

Zdjęcia 1-3: koszula H&M
Zdjęcia 3-6: sweter Sheinside
Sesja zdjęciowa vol. 3.
Czytaj dalej...

9 komentarzy:

  1. świetna sesja :) modelka wygląda rewelacyjnie :) wyszło tak jak miało w 100%

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia. Piękny makijaż i koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie modelka wygląda w makijażu Twojego autorstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten makijaż, a Magda w tych stylizacjach wygląda intrygująco ! Uważam, że zdjęcia bardzo się udały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co to Katie Holmes mam pewne wątpliwości, aczkolwiek modelina bardzo fajnie pozuje i ma naprawdę fotogeniczną urodę :). Widać, że nie trafiła przed obiektyw przypadkowo :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja mam zastrzeżenia do zdj.nr 4 biodra wyglądają na zniekształcone

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mi się skojarzyła z Katie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się podoba nie modelka a sweter hehe

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...