20 grudnia 2013

Rimmel Stay Matte 100 Ivory.


Dość rzadko goszczą u mnie podkłady Rimmel, ostatni raz chyba z dziesięć lat temu. Ten jednak jest na tyle ciekawy, że postanowiłam Wam go pokazać, a mowa o Stay Matte. Ma zapobiegać świeceniu się cery, a dzięki zastosowaniu mikrosferycznych pudrów skóra będzie jedwabiście gładka i miękka. Lekka, kremowa formuła podkładu wyjątkowo łatwo rozprowadza się na skórze, a w połączeniu z emulgatorami żelowymi płynnie i równomiernie łączy się ze skórą bez rolowania się i efektu maski. Matowe wykończenie zawdzięcza opatentowanej japońskiej formule żelu pielęgnacyjnego. Zawarty w podkładzie kaolin zapewnia matową, lecz promienną cerę. Zawiera bardzo lekki matujący puder, wszystko po to, by stworzyć nieskazitelne, jedwabne, wolne od błyszczenia się wykończenie makijażu, które utrzymuje się cały dzień, pozostawiając skórę świeżą i naturalnie matową. Kosztuje około 20 zł za 30 ml tubkę.


Na wizażu natknęła się na komentarze sugerujące niskie krycie...dziewczyny ten podkład to moim zdaniem krycie porównywalne do DW Estee Lauder! Przy bardzo oszczędnej aplikacji wygląda naturalnie, gdy nałożycie go odrobinę więcej zakrywa wszystko i wszędzie! Nie zauważyłam, aby pozostawiał smugi, źle rozsmarowywał się, nierówno schodził z twarzy. Problem w tym, że pomimo zapewnień o lekkości, Stay Matte jest wyczuwalny na skórze zatem na lato/wiosnę moim zdaniem będzie zbyt ciężki. Myślę jednak, że w sytuacji, gdy potrzebujecie mocnego krycia (makijaż wieczorowy?) możecie po niego sięgnąć, warto jednak wcześniej przetestować ponieważ z tego, co czytałam opinie są podzielone i wiele dziewczyn skarży się na zbyt małe krycie (ciężko mi uwierzyć, przysięgam!) oraz słaby efekt matujący (wszystko zależy od cery więc nie wypowiadam się).


Na zdjęciach moja twarz (obiecuję, że niebawem będę wyglądać lepiej;)) w Stay Matte, czuję się w nim dobrze - chociaż używam raz na jakiś czas na większe wyjścia (na codzień wolę coś mniej krycjącego).


Rimmel Stay Matte 100 Ivory.
Czytaj dalej...

20 komentarzy:

  1. u mnie tez recenzja niedługo na blogu ja troszkęodmienne zdanie mam

    OdpowiedzUsuń
  2. tez ostatnio go kupilam, ale nie wyrobilam sobie jeszcze opinii na jego temat :)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale u Ciebie to chyba nie ma za bardzo co kryć ;) Ile dziewczyn tyle opinii, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam go, bo przyjaciółka bardzo go polecała, niestety okazało się, że mnie kompletnie nie odpowiada. Jak dla mnie to on jest nawet zbyt matowy! Moja skóra ma teraz tendencje do przesuszania, i pod koniec dnia, miałam na twarzy katastrofę, matową maskę pełną odstających suchych skórek... Więc podejrzewam, że na skórze problematycznej, na przykład z wypryskami, zwłaszcza takimi gojącymi się, może też wyglądać koszmarnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko jaki ciemny...aż się boję go używać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. też tak uważam - kryje obłędnie ale trzeba miec dobrze nawilżoną skórę bo inaczej podkreśla suche skórki ale jest pozytywnie zaskoczona jednak ta 100-ka rzeczywiście i u mnie dośc ciemna

    OdpowiedzUsuń
  7. No i proszę, ładnie wygląda na twarzy. Ale ja i mocne krycie nie idziemy w parze, wolę lekkie podkłady:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam go bardzo ciekawa i widzę że wart jest zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przy testowaniu go w sklepie, wydawał mi się zbyt tępy w konsystencji. Cieszę się, że Ci się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie dwa najjaśniejsze odcienie niestety nie są odpowiednie. Pierwszy ma zbyt wiele różowych tonów, drugi jest trochę za ciemny. Ale kryje rzeczywiście bardzo dobrze, powiedziałabym nawet, że lepiej niż Revlon CS.

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o nim opinie na tak i na nie. Sama nie testowałam, ale obawiam się czy znalazłabym dla siebie jasny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam go i mogę potwierdzić, że kryje świetnie. Minusem jest na pewno to, że jest dość wyczuwalny na twarzy i lekko przesusza.

    OdpowiedzUsuń
  13. Skusiłaś, chyba jutro go dorwę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. czy to nie jest wersja poprzedniego "stay matte" tylko w innej szacie graficznej? u mnie w ross przed wejściem właśnie tej oto nowości wyprzedawali poprzednika za całe 9,99zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam go, ale u mnie się niestety nie sprawdził. jest zdecydowanie za ciężki i nie podpasował mi kolor, kupiłam 100, ale jest odrobinę za ciemny

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam, że ma porządne krycie, szukam czegoś lekkiego na co dzień. Pewnie nie sięgnę po niego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja mam ten podkład i muszę przyznać, że skradł mi serce, dzięki niemu moja cera pozostaje matowa, ale faktycznie trochę za mocno kryje na codzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. widziałam w promocji i może kupie na próbę,bo potrzebuję dobrego krycia

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygrałam go w konkursie co rimmel na fejsie organizuje (nadal jeszcze otwarty z tego co widzialam) i mi bardzo odpowiada, ale niestety kolor 100 Ivory (czyli chyba najjaśniejszy) dla mojej bladej skóry niestety jest za ciemny :(((( szkoda, bo odpowiada mi i krycie i konsystencja

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...