21 grudnia 2013

Private Party MAC - najpiękniejsza pomadka z kolekcji Divine Night.


Jak co roku marka MAC przygotowała dla swoich fanów przedświąteczne kolekcje limitowane, jedną z nich jest Divine Night. U mnie możecie zobaczyć szminkę Private Party. Jedna z ciemniejszych w mojej kosmetyczce, na ustach jest obłędna - pokochałam ją od pierwszego użycia. Przyzwyczajam się do noszenia, zawsze wybierałam jaśniejsze odcienie ponieważ bałam się efektu pomniejszenia ust - na szczęście przy PP nic takiego się nie dzieje! Z recenzją czekałam dość długo - nie do końca byłam pewna czy się przekonam do dość ciemnego odcienia, ale przekonałam się i jestem bardzo zadowolona!



Na zdjęciach możecie zobaczyć szminkę Private Party(95 zł) oraz kredkę do oczu Mystery - intensywna czerń z zieloną perłą pochodzącą również z kolekcji Divine Night. Pomadka ma satynowe wykończenie, bardzo długo trzyma się na ustach - nie jest jej groźne nawet jedzenie. Może podkreślać delikatnie przesuszone usta więc warto wcześniej zaaplikować odrobinę balsamu nawilżającego. Wybaczcie, że na zdjęciu jestem odrobinę przestraszona :) Pamiętajcie, że gdy zaaplikujecie PP jedynie palcem na usta uzyskacie równie ciekawy, malinowy efekt!


Private Party MAC - najpiękniejsza pomadka z kolekcji Divine Night.
Czytaj dalej...

23 komentarze:

  1. tak trochę zrobiła z Ciebie smutasa ta szminaa

    ~marty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz trochę racji, gdybym się uśmiechnęła byłoby zdecydowanie lepiej :)

      Usuń
    2. nie zmienia to jednak faktu, że na każdy makijażowy pomysł w Twoim wykonaniu bardzo przyjemnie się patrzy :)

      ~marty

      Usuń
  2. Kolor śliczny, ale marty ma rację z tą miną. Z uśmiechem byłoby dużo lepiej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny kolor, to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzę o pomadce MAC, i w końcu to marzenie się spełni, bo w Łodzi w Douglasie jest już ich stoisko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U Ciebie wygląda bosko. Ja jednak niekomfortowo czułabym się w taki looku ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kolor - okreslilabym go jako nadgryzione wargi moje tak wygladaja gdy je podgryzam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny kolor. Lubie takie. Mam jednak mnostwo bardzo podobnych szminek. Wydaje mi sie, ze troche przesusza wargi, a moze sie myle?
    Pozdrawiam :-D :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie miałam takiej pomadki na ustach chyba by mi nie pasowała...albo......nie wiem :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ją, jedna z najładniejszych w obecnych kolekcjach

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor i bardzo podobają mi się proste opakowania pomadek od MAC.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mój kolor, ale tobie ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. jak dla mnie za ciemny kolor, a ciebie tez wole w zywszych czerwieniach czy rozach :)
    mam nadzieje, ze wkrotce sama sprawdze maci na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szukam czegoś podobnego, ale ciemniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny i będzie pasować chłodnym typom urody ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. niesamowita.. wprost uwielbiam nosic takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ej, Lala, uśmiechnij się!
    Piękna ta szminka, malowałabym.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna ale jak dla mnie zdecydowanie za ciemna - nie odważyłabym się nigdy na taki kolor.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor, uwielbiam takie ciemne jagody ;>

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...