13 grudnia 2013

Paczka od cioci z Ameryki.


A dokładniej z Las Vegas. Gdy rano zapukał listonosz byłam totalnie zaskoczona, takie niespodzianki uwielbiam. Ciocia Urbi postanowiła podzielić się ze mną zagranicznymi dobrociami, których jeszcze nie miałam okazji wypróbować. I tak zostałam nową Właścicielką na przykład korektora Maybelline, który w Pl nie jest dostępny (albo ja go nie widziałam nigdy?).


Dwa przepiękne cienie - Stilla i Milani - czarny ze złotem na pewno będzie bajeczny, a Stilla wygląda jak cukiereczek! Na dokładkę 100 % seksu czyli czerwony błyszczyk bite oraz olejek z tarte, na tą drugą markę zawsze miałam ochotę! Na zdjęciach widziecie jeszcze podkład Vichy w jasnym odcieniu oraz tusz do rzęs nieznanej mi dotąd marki Lorac. Miałyście okazję używać któregoś z produktów?



Miałyście okazję używać któregoś z produktów?

Ciociu, dziękuję! <3
Paczka od cioci z Ameryki.
Czytaj dalej...

28 komentarzy:

  1. Ten cien Stila wyglada zjawiskowo. Fajnie miec taka ciocie :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę cioci ;) I paczki też ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna paczka i kosmetyki. :) Cień Stila kusi. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam tylko Vichy, a pozostałych kosmetyków mogę Ci tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna paczka. Takie prezenty zawsze cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW - fantastyczna paczka :) Aż ślinka cieknie na sam jej widok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też chcę taką ciocię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten korektor to nie lada gratka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Urban W. wie jak uszczęśliwić na Święta :D
    ciekawa jestem tego olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cień Stila wygląda fenomenalnie. Szkoda by mi było go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę się napatrzeć na ten produkt Stila!

    OdpowiedzUsuń
  12. ciocia U w czapce Mikołaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cienie najbardziej wpadaja w oko. Ciekawe jak sie sprawuja w uzyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cień Stilla jest cudny <3 śliczny wygląd bloga, obserwuję i zapraszam do mnie http://czerwonegroszki.blogspot.com/, będzie mi miło jak wpadniesz ;) Super prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też poprosze taką ciocie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. pieknosci- pieknosciowe !!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. oby się wszytko dobrze sprawdziło:) jestem bardzo ciekawa cukiereczka;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Błyszczyk <3 pięknie wygląda...bardzo lubię kosmetyki Milani,są niedrogie i wg mnie bardzo dobre :) Miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze się mówiło o wujku z Ameryki, ale to ciocie wiedzą co dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  20. OMG co za cuda! Ciocia wie co dobre :> Za mną już od jakiegoś czasu chodzi ten olejek z Tarte <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Korektor można już kupić na allegro. Ja wciąż mam sentyment do korektora Meybelline Instatnt Age Rewind który w Polsce spotkałam raz, a był naprawdę super.... Mam nadzieję że to będzie jego następca... równie dobry

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...