11 grudnia 2013

My week in photos - 71.

Jest i pierwszy śnieg! Właściwie to był tylko przez chwilę i bałwana nie można było ulepić, ale dobre i to - czekamy na więcej! Nadal próbuję swoich sił w kuchni i tworzę potrawy, za które nigdy wcześniej się nie brałam (np. curry z soczewicą - wiem, że banalnie proste, ale to przyprawy są największą zagadką muszą być w idealnych proporcjach oraz pierwszy chleb - niestety tutaj nie mam się czym popisać). Teraz skupiam się na prezentach gwiazdkowych (oh, nie mam ani jednego jeszcze...) i już nie mogę doczekać się Świąt.





1. Pierniki!
2. Oraz piernikowe serce od Taty.
3. Tak, to o tym śniegu właśnie mówiłam.
4. W chwilach, gdy patrzych na niego przez okno jest naprawdę śliczny (na dworze już trochę mniej).
5. Było też spotkanie mikołajkowe z marką AA/Oceanic - dziękuję dziewczyny!
6. Rosną i rosną (włosy).
7. Mamy pilota!
8. I mój pierwszy chleb - efektem po nie ma mogę się pochwalić.
My week in photos - 71.
Czytaj dalej...

10 komentarzy:

  1. Upieczenie dobrego chleba to..ciężki kawałek chleba;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjecia to zdjęcie z córeczka mnie rozczulilo ;) pieczenie pierników ach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też będę piekła pierniki :))) i też czekam na śnieg lubię taką snieżną aurę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że masz takie długie włosy! Byłam przekonana, że takie do ramion tylko. Moja Psotka jeszcze za mała na wpólne pieczenie - na razie jest na etapie wyciągania wszystkiego z szafki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno po kilku próbach upieczenia chleba, będziesz specjalistką ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. łoooooo, toś mnie zaskoczyła, długowłosa księżniczko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny MIX - jesteś na prawdę piękną Kobietą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na zdjęciu z włosami wyglądasz jak Anja Ortodox

    OdpowiedzUsuń
  9. jak cudnie zimowo rodzinnie *.*
    u mnie tylko rodzinnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna forma do wykrawania ciasteczek! genialna! gdzie można taką kupić ??

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...