4 grudnia 2013

My week in photos - 70.

Kilka dni w podróżach - najpierw Wrocław, chwilę później Kraków, Warszawa. Zaczynam być coraz mniej przychylna podróżom z PKP i równie mocno zadziwiona ich długością. Może w końcu dojrzeję do tego, aby zacząć jeździć samochodem? Oprócz przemieszczania się po Polsce miałam okazję obejrzeć kolekcję makijażową Michaela Korsa oraz dowiedzieć się, co niebawem pojawi się w ofercie Estee Lauder (a uwierzcie mi dużo, dużo fajnego!). Od wczoraj uskuteczniamy tworzenie pierników, a dzisiaj zrobimy je w wersji wegańskiej - super łatwy przepis znajdziecie u Jadłonomii.





1. Jeszcze jeden dzień z takim niebem poproszę.
2. Albo kilka porcji hummusu!
3. Mój instagram i Wy - dziękuję!
4. A to sesja na okładkę AMN z Brygidą.
5. Wrocławski Raul.
6. I wieczór pełen wrażeń.
7. Oraz wrocławski jarmark świąteczny i cieplutkie oscypki.
8. Na koniec jedno z najpiękniejszych miejsc w W-wie: Teatr Wielki.
My week in photos - 70.
Czytaj dalej...

6 komentarzy:

  1. Oscypki z grilla <3 Nie mogę się doczekać, aż rozpocznie się coroczny świąteczny jarmark na warszawskiej starówce! ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jarmarku na Starówce niestety nie będzie... Cały Trakt Królewski jest już zamknięty dla imprez...

      Usuń
  2. oscypek z grilla z żurawiną <3

    OdpowiedzUsuń
  3. rany jaki śliczny kotek! ja po raz pierwszy od kilkunastu lat mieszkam bez kota i wszystkie maleństwa mnie poczwórnie rozczulają ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...