4 grudnia 2013

Mikołajki - pomysły na szybkie prezenty!


Zostało dwa dni, a właściwie 1,5 - w zależności od tego czy Mikołaj pojawia się u Was nocą czy w ciągu dnia. Poradnik dla tych, którzy zostawiają wszystko na ostatnią chwilę i potrzebują szybkiego pomysłu. Wszystkie z propozycji znajdziecie bardzo szybko i nie zajmie Wam to dużo czasu - chociaż - na zakup prezentów powinniśmy zawsze mieć czas i kupować/robić/tworzyć prosto z serca.

1. Benefit - w ofercie kilka świątecznych zestawów, cena w zależności od zawartości ok. 145 - 160 zł.
2. Bobbi Brown, Perfekcyjny makijaż. Książka dostępna w każdym Empiku i większej księgarni, ok. 50 - 60 zł.
3. Na słodko: biała czekolada od Lindt, ok. 20 zł.
4. Nowość od marki Philips czyli tańszy odpowiednik szczoteczki Clarisonic, ok. 600 - 650 zł (są np. w Douglasie).
5. CD Meli Koteluk, ok. 35 - 40 zł.
6. Paleta do brwi od Clarins, 175 zł.
7. Kwintesencja kobiecości czyli Miss Dior Cherie? W zależności od pojemności cena wynosi np. 319 zł/50 ml (Douglas stacjonarnie).
8. Mój męski kochanek czyli Love Affair od Eisenberga (wersja damska i męska - wyłączność w Sephorze, cena ok. 350 zł).
9, 10. Paleta pięciu cieni Chanel, które są absolutnie przepiękne i sprawią radość każdej kobiecie, tegoroczna kolekcja świąteczna i na dokładkę świąteczny róż do policzków - ja go kocham.

Macie już gotowe mikołajkowe prezenty? Co Wasi najbliżsi znajdą pod poduszką/w skarpecie/pod łóżkiem?
Mikołajki - pomysły na szybkie prezenty!
Czytaj dalej...

22 komentarze:

  1. swietne pomysly obserwuje licze narewaz jesli chcesz + http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w domu już od dawna nie świętujemy Mikołajek, a szkoda:) Fajne pomysły, w szczególności bym się ucieszyła z książki Bobbi Brown, choć róż Chanel też wygląda kusząco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mikołaju, jeśli to czytasz, to...chcę wszystko z Agatowej listy. A jeśli masz za mało miejsca w worku, to chociaż 9 i 10? Dziękuję!


    OdpowiedzUsuń
  4. Mela Koteluk <3 Gorąco polecam!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne propozycje ;) przygarnęłabym każdą rzecz z tej listy :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie Mikołaj jż był i przyniósł dzieła zebrane papci Chmiela <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mikołajkowa lista w pełni trafiona w mój gust - serio serio wsio !!!!!! Wiem, że będzie książka, a resztę mężowi pokażę niech dobierze coś jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Twojej listy wybrałabym perfumy Miss Dior Cherrie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mikołajki to tylko na słodko więc ja jak zwykle dostanę coś z Lindta! Wyznaję zasadę, że na Mikołajki to drobiazg tylko, bo przecież za kilkanaście dni święta...

    OdpowiedzUsuń
  10. 4. oh, byłam pewna, że to luksusowy wibrator i tak sobie pomyślałam, jaka Ty jesteś wyluzowana na tym blogu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, spoko - Tomek tez tak pomyslal wiec nie ejstes sama:)))

      Usuń
    2. a ja myślałam ze to lampka na stolik nocny :)

      Usuń
  11. ja i mój małż drobiazgi...synal nieco więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello.This article was extremely motivating, especially since I was looking for thoughts on this issue last Wednesday.
    EcoFlex review
    Healthy Cleanse Reviews

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne propozycje, tylko książka Bobbi w stacjonarnym Empiku kosztuje 70 zł, na allegro od 50 zł. Wiem, bo sama chcę ją kupić i wczoraj sprawdzałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia a sprawdzalas na stronie wydawnictwa?
      http://www.galaktyka.com.pl/list,42.html
      teraz jest po 69,99 ale czesto sa promocje.

      Usuń
    2. Nie, na stronę wydawnictwa nie wchodziłam akurat :) Dzięki, będę polować na %!

      Usuń
  14. ta szczoteczka Philips ma bardzo... dwuznaczny kształt :D
    świetne propozycje, ja bym się cieszyła z takich prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwszy zestaw chętnie bym przygarnęła

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...