11 grudnia 2013

Kliknęło się...

Pamiętacie mojego posta o zniżce jaką przysłała mi Truskawka z okazji tęsknoty? Ograniczyłam się jednak tylko do dwóch produktów, które chciałam mieć od dawna. W truskawkowym koszyku znalazły się prasowane Meteoryty w odcieniu Blanc De Perle (czyli niedostępne w Europie) oraz krem do twarzy Shiseido (wersja bogata).


To teraz tylko pozostało czekać na kuriera albo list z Urzędu Celnego:) Następnym razem, gdy dostanę zniżkę dam znać - może któraś z Was będzie chciała upolować coś w niższej cenie?
Kliknęło się...
Czytaj dalej...

29 komentarzy:

  1. Też mi się marzą te meteorytki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chwalisz się kasa, której nie zarabiasz tylko dostajesz.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah :) może to komentarz z urzędu skarbowego?

      Usuń
    2. gdzie rozdaja tak kase tez bym troche chciala hahaha :P:P

      Usuń
    3. ej Agata jak dostajesz to ja też chcę :D daj trochę :)))

      Usuń
    4. Agata nie bądź taka powiedz gdzie się kasę dostaje :D

      Usuń
    5. Dobre :D Tak tak samo przychodzi. Się leży i pachni.

      Usuń
    6. US zabrzmiał groźnie, bo Agata zmieniła fotkę ;P

      Usuń
    7. Iwona zmieniłam bo doszłam do wniosku, że trochę słabe było pkazywanie rachunnku :(

      Usuń
    8. czy ja wiem, a czego masz się wstydzić :) przecież i tak zazwyczaj każda z nas dodaje ceny każdego recenzowanego czy też kupionego produktu:)

      Usuń
    9. przestan jak ktos chce psa uderzyc to kij sie zawsze znajdzie, nie bylo sensu tego usuwac

      Usuń
  3. Widzę, że wyręczyłaś Mikołaja :) Masz racje, trzeba oszczędzać staruszka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojeeeju, to sobie prezent mikołajkowy zrobiłaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakupy :) Ja od niedawna mam jedynie (albo aż) odsypkę meteorytów Guerlain Du Paradis, bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie całkiem spory rabat się uzbierał :) Zazdroszczę zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam okazję użwać kiedyś takiego koloru w kuleczkach, cudo, cudo! Szkoda, że mamy taki ograniczony rynek :(

    OdpowiedzUsuń
  8. z takimi rabatami to pewnie wróciłabym do sypkiego Lucidity w kolorze 06 który mają właśnie tam i stamtąd go kiedyś kupowałam

    OdpowiedzUsuń
  9. strasznie jestem ciekawa tej wersji meteorytków. sama nie wiem na które się zdecydować, a ta wersja wydaje się świetną alternatywą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze choćby nie wiem co muszę kiedyś choć raz w życiu kupić sobie meteoryty:) Wtedy umrę szczęśliwa:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kup! ja o moich marzyłam 2 lata i w końcu je dostałam :D (więc zawsze też możesz komuś pomysł na prezent podsunąć). kocham je teraz i są tak wydajne skurczybyki że ich nigdy nie zużyję a używam jak szalona ;]]]

      Usuń
  11. delikatnie ukłucie zazdrości poczułam zaraz po tym,że będziesz posiadaczką tych meteorytków :) koniecznie szybciutko pokaż jak tylko się u Ciebie pojawią :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzeba sobie robić prezenty od siebie dla siebie, to taki kawałek damskiego życia, norma i obowiązek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Długo uważałam meteoryty za zbędny gadżet, ale ostatnio coraz bardziej mnie kuszą...Może jak zdenkuję moje pudry to pomyślimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie też Truskawka ucieszyła rabatem, ale czym prędzej skasowałam maila, co by nie kupić nic, mam wszystko, co chciałam i czego potrzebuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...