10 grudnia 2013

Gwiezdny pył od Rimmel.


Zaniedbałam paznokciowe wpisy, przez ostatnie dni nie miałam ochoty w ogóle malować paznokci więc były całkowicie saute. Powracam jednak do Was niczym Śnieżynka... W roli głównej biały Colour Alike z serii Typografia: A oraz srebrzysty Space Dust od Rimmel. Duet piękny i bardzo zimowy, lodowy, ale ja czuję się nim jak nie ja. Nie żeby przeszkadzał mi space dust, bo takie lakiery bardzo lubię, ale to połączenie - może wystarczyłby jeden paznokieć potraktowany srebrnym pyłem? Może za dużo tutaj wszystkiego?


Space Dust w tym wydaniu to jedna cieniutka warstwa, tworzy lekko chropowatą powłokę, a w kwestii zmywania - odrobina cierpliwości wskazana. Wydaje mi się, że biały wyglądałby lepiej solo, a Rimmel na bezbarwnym lakierze?



A Wam podoba się? Dajcie znać!
Gwiezdny pył od Rimmel.
Czytaj dalej...

27 komentarzy:

  1. Cudny jest :)) Uwielbiam takie lakiery <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda magicznie, jak śnieg który skrzy się wieczorami.

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się podoba :] nie od dziś wiadomo że uwielbaim piaski, glitterki i inne świecidełka

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie sie prezentuje zimowy ale cudowny nastrój ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda...Jak dla mnie wygląda całkiem subtelnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny :) idealny na kolację wigilijną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie taki mało widoczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się bardzo podoba, jest pięknie, a jednocześnie nienachalnie :) Przypuszczam, że w sztucznym świetle bardziej iskrzy?

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna sprawa...gdyby tylko nie było takiej męczarni przy mazaniu :(

    OdpowiedzUsuń
  10. super efekt świetny na zimowe dni :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny jest, szkoda, że u mnie nigdzie nie można tych lakierów dostać.

    OdpowiedzUsuń
  12. cudo ;) Gdzie dostałaś tego Rimmelka?

    OdpowiedzUsuń
  13. a mi sie bardzo podoba! ale moze rzeczywiscie trzeba bylo potraktowac tylko jeden paznokiec !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...