5 listopada 2013

Wasze Raw Beauty!

Niedawno pokazywałam Wam siebie saute - zaraz po przebudzeniu, nie przypuszczałam, że post spotka się z tak rewelacyjnym odbiorem - dziękuję! Kilka z Was zdecydowało się na pokazanie siebie, okazało się, że mimo iż narzekacie, że wyglądacie źle, macie wory pod oczami, brzydką cerę - ja na zdjęciach widzę przepiękne kobiety, które inspirują!








Na zdjęciach możecie podziwiać: Bogusię, Srokę, Kasię, Paulę, Agatę, biemi, jamapi, Kasię, Urbi, Justynę, playhardstaycute, Oleśkę, na Instagramie natomiast Piękność Dnia oraz Subiektywną. Jeśli przegapiłam jakiegokolwiek posta Raw Beauty dajcie koniecznie znać - uzupełnię opis!

Dziękuję!
Wasze Raw Beauty!
Czytaj dalej...

66 komentarzy:

  1. oczywiscie o mnie :P ale ja nie w lozki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poprawione na Isntagramie! :*

      Usuń
    2. spoko, nie ma czym się chwalić przy powyższych :)

      Usuń
    3. powiem tak: "whaaaaaaattt matka?!!!!!!!"

      Usuń
  2. Jeeeeeeju ale super, że dziewczyny nie wstydzą się pokazać- bo nie mają czego! Ostatnie zdjęcie mega urocze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nia mają - żadna z nas nie ma!

      Usuń
  3. Super dziewczyny ;) Racja na zdjęciach są przepiękne kobiety ;) Gratulacje odwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielona herbata, a ja chciałabym jeszcze więcej zdjęć zobaczyć!

      Usuń
  4. piękne dziewczyny to i seria zdjęć Raw Beauty im nie straszna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny rzeczywiście piękne ;) Ja po przebudzeniu wyglądam jak "idź i nie wracaj". Pozdrawiam i gratuluję super pomysłu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chcę tego słyszeć/czytać bo to nieprawda!

      Usuń
  6. zgadzam się z Tobą w 100000% :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję odwagi dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karotka Ty nie gratuluj tylko też się pokazuj!

      Usuń
  8. Ja także na zdjęciach widzę przepiękne kobiety :) Może nawet sama odważę się na taki post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany, cudowny odzew :) Polki mają nie tylko urodę, ale i poczucie humoru. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się bardzo cieszę, że dziewczyny zdeccydowały się pokazać!

      Usuń
    2. Widać masz siłę przekonywania :)

      Usuń
  10. Piękne kobiety! :) Ja też się chyba odważę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak tak, podeślij koniecznie link!

      Usuń
    2. Odważyłam się :) http://zielone-serduszko.blogspot.com/2013/11/raw-beauty.html

      Usuń
  11. można by rzec, że i'inicjatywa' oczyszczająca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje odwagi:) Wszystkie jestescie piekne nawet bez makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. tjaaaaa.. już mnie widziałaś z rańca bez makijażu :P

      Usuń
  14. Jesteście śliczne dziewczyny i dziękuję Wam za Wasze blogi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy - ja w imieniu dziewczyn już nawet:))

      Usuń
  15. Ależ miło się na to patrzy, tak, te nasze słowianki to jednak są piękne! Udała Ci się akcja, trzeba przyznać, dało mi to myślenia. Poza tym - najczęściej prezentuje się makijaże, a tu proszę - efekty pielęgnacji jak na dłoni. ;)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. K. bardzo Ci dziękuję za Twoje komentarze - to jedne z tych, które sprawiają, że chcesz robić więcej i więcej! Dziękuję! :*

      Usuń
    2. Twój blog natomiast, to jeden z głównych powodów, dla których założyłam tu właśnie konto, także jesteśmy kwita! Haha :)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. dziękuję Tanika!:* miło Cię widzieć tutaj!

      Usuń
  17. Dzięki za podlinkowanie:) I odkryłam jeszcze jedną pannę której nie śledziłam wcześniej;)

    OdpowiedzUsuń
  18. O ja też zostałam zainspirowana:)
    http://playhardstaycute.blogspot.com/2013/10/raw-beauty.html

    Przy czym muszę jeszcze zaznaczyć, że to Ty jesteś prekursorką;) heh
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam i ja wysłać ale oczywiście zapomniałam :) śliczne dziewczynki <3

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajna inicjatywa z tego powstała.. więcej blogerek powinno pokazać się w wersji "surowej"... może i sama się zdecyduję ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. pomysł świetny, a dziewczyny to prawdziwe piękności ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ojeej nie zdążyłam zrobić tego posta, a mam już fociaki zrobione :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wysylaj szybciutko a ja zrobie aktualizacje!

      Usuń
    2. http://boddah992.blogspot.com/2013/11/raw-beauty.html

      Usuń
    3. jeszcze ja jeszcze ja :D

      Usuń
  23. Aaaaaa moja buzia na pół ekranu :D

    Super akcja, super dziewczyny. Super nos super Agaty :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie dziewczyny wyglądają:) Ja też próbowałam zrobić zdjęcia, ale po ich zobaczeniu od razu je skasowałam:P

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja przegapiona ale ja na instagramie, nie blogowa;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale czad! Ja bym się chyba nie odważyła - nie jestem wystarczająco dobrze ubezpieczona żeby odpowiadać za zawał dziesiątek osób po zobaczeniu mnie saute :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Absolutnie cudowne dziewczyny!
    A pomysl rewelacyjny, mozna z tego zrobic ogolnoblogowa akcje.
    Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna inicjatywa. A dziewczyny zgadzam się - wszystkie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie jesteśmy piękne :) i dzięki Wam sama odważyłam się na dodanie takich zdjęć na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgadzam się, dziewczyny wyglądacie przepięknie! :) Naturalne piękno jest najcenniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie wyglądacie naprawdę pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. popieram tą akcje <3 brawo dziewczyny!
    ja póki co walczę...ze swoją skórą :) mam nadzieję, że za kilka tygodni przyłączę do akcji! :) i wtedy na pewno dam znać!

    OdpowiedzUsuń
  33. dzięki Tobie i ja się odważyłam pokazać u siebie kilka dni temu :)
    jeśli nie jest za późno podrzucam linka:
    http://catkrm.blogspot.com/2013/11/raw-beauty.html

    buziaki dla wszystkich odważnych :*

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny pomysł, każda z Was jest piękna!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...