26 listopada 2013

Toaletka.

Mogę pomarzyć sobie? Mogę, a przy okazji pokatuję moimi marzeniami Was. Będzie biała albo pastelowa, minimalistyczna albo pełna przepychu i niemalże barokowa. Patrzę na inspiracje i mam wrażenie, że białe wnętrza są najładniejsze? Najbardziej przestronne, czyste, przytulne i klimatyczne? Macie w ogóle toaletki? Mieścicie w nich wszystko? Gdzie kupowałyście/zamawiałyście?




Macie podobne wrażenie, że większość toaletek to wersje "na bogato"? Łuki, zdobienia, mikro szufladki, wygięte nóżki. Mimo wszystko, chciałabym! Miałabym w końcu wszystko pięknie poukładane, pod ręką, a czas spędzony na krzesełku byłby pełnym relaksem. Ok, zagalopowałam się :).
Toaletka.
Czytaj dalej...

23 komentarze:

  1. Mnie też marzy się toaletka, koniecznie biała! ;) Z tych, które zaprezentowałaś najbardziej podobają mi się pierwsza i ostatnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się właśnie moje marzenie spełniło! :) Kupiłam swoją na allegro, małą minimalistyczną, taką jak chciałam :) Dużo makijażu nie mam więc wszystko się w niej pomieściło.
    Na początku też chciałam taką barokową, ale nie pasowałaby do reszty mebli, poza tym ceny za takie są zabójcze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swoją białą toaletkę w stylu schabby chic znalazłam na allegro. Ma 4 szufladki i duże lustro. Jestem nadal w niej zakochana, tak jak moja córeczka. W zestawie jest stołeczek z ozdobonymi nóżkami ( zdjęcia na blogu dla chętnych). Myślę , że taką toaletkę powinna mieć każda z nas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam póki co miejsca na toaletkę, ale w następnym mieszkaniu/domu znajdzie się na pewno. Tak jak ogromna garderoba i salon kąpielowy ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. salon kąpielowy! Elka przebiłaś wszystko:)))

      Usuń
  5. pięknie wyglądają takie toaletki, moje marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja toaletka jest nowoczesna i z ruchomymi skrzydlami/ lustra. Jestem zadowolona tym bardziej ze kosztowala mnei niecale 300 zl :) http://mika-lifestyle.blogspot.com/2012/04/spenienie-marzen-czyli-toaletka.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też planuję zakup toaletki, która będzie pasowała do mojego nowego łóżka. Nawet wczoraj pisałam posta z inspiracjami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mysle, ze marzenia sie spelniaja,trzeba im tylko troszke pomoc ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne, bardzo w moim stylu, ja nie lubię tego powszechnie panującego minimalizmu, dlatego preferuję takie jak na fotkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też marzę o toaletce z prawdziwego zdarzenia, bo teraz mam coś czego raczej nie da się nazwać toaletką:D Totalna prowizorka;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja się pytam czy Pani Agata by się zmieściła z kosmetykami w takiej toaletce, bo tylko jedna jest konkretniejsza:) Mam toaletkę, taką zwyczajną sosnową ale jako krótkowidzowi jest mi za daleko do jej lustra i tak muszę używać małego lusterka więc cała magia miziania się przy takim meblu znika:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja wynajmuję na tą porę pokoik i trafiło mi się tak świetnie że w pokoju był przepiękny mebel które wygląda trochę jak toaletka i póki tu mieszkam korzystam sobie z takiego pięknego zabytkowe cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ehh...chciałabym :) tylko przy zagraconym pokoju o wymiarach 2m x 5m już niestety szpilki się nie wetknie, co dopiero mówić o takich cudeńkach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie piękne, mogłabym nawet sobie wstawić do pokoju, ale nie mam na to funduszy :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś sobie sprawię. Jak będę miała miejsce, mieszkanie, czas i pieniądze, takie tam. Chociaż ja chyba wolę skromniejszą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, marzy mi się toaletka, marzy... Cóż, studenckie życie i perspektywa jeszcze kilku przeprowadzek jeszcze na nią nie pozwala, ale kwestia czasu! Dwie ostatnie trafiają w moje gusta. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja mam upatrzoną w Ikei bez żadnych ozdóbek, łuków i wygiętych nóżek. Ale te też są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  18. moją toaletkę kupiłam w second handzie
    czeka grzecznie na metamorfozę dekupażową :)
    mam nadzieję, że już niedługo znajdę czas żeby sie nią zająć

    OdpowiedzUsuń
  19. Za pół roku będę miała swoją toaletkę w nowiutkim domku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje obecne mieszkanie ma duża łazienkę, ale miejsca w sypialni na toaletke brak. Za to mieszkanie, które bedzie po ślubie bedzie miało garderobę a w niej toaletke ;) taka moja wymarzona przestrzeń ;) ale do ślubu jeszcze 1,5 roku, a do mieszkania pewnie ze 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obecnie wynajmuje biale mieszkanie-sciany, meble, jedynie jakies kolorowe akcenty i jest mega przytulne. Od stycznia zamieniam je na dom-brazy, beze, jednak gdy bede meblowac wlasny-duuuuzo bieli, bo jest fantastyczna!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja toaletka też musi jeszcze trochę poczekać. Ale mam już wszystko pomierzone i wiem że wejdzie :) zagracę tym trochę moją sypialnię ale nie mam gdzie tego wszystkiego juz trzymać.Ale toaletki piękne.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...