22 listopada 2013

Tęsknimy za Tobą - Truskawka mnie atakuje!

To jest moment w którym mój rozsądek zaczyna mieć poważne problemy. Tak, wiem - dzisiaj większość z bloggerek szaleje w Rossmanach, a mnie dodatkowo kusi wszystkim dobrze znana Truskawa. Właśnie dostałam mejla Tęsknimy za Tobą, a w ramach tej tęsknoty oferują mi 23 procent rabatu. Pamiętacie jak wczoraj pisałam, że chciałabym powiększyć swoją rodzinę Ibuki od Shiseido? Dzięki tej promocji mój krem pod oczy będzie kosztował 116 zł (w Sephorze 179 zł). Muszę wyłączyć komputer i iść na spacer bo zaraz coś kliknę!


...ah i dostanę jeszcze paletę do makijażu :) Kupujecie czasami coś na Truskawce?
Tęsknimy za Tobą - Truskawka mnie atakuje!
Czytaj dalej...

18 komentarzy:

  1. żeby Ci ułatwić życie napiszę tylko, że ja bym się nawet nie zastanawiała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooj dawno nie kupowałam na truskawce. Ale za to mój ostatni zakup (zestaw mini pomadek) był trafiony w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie na Truskawie zawsze kusiłpuder La Prairie, ale gdyby było go 30g i byłby wtedy w niższej cenie... a tak to tylko kwestia marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie od la prairie kusi podkład z korektorem, ale chyba będę musiała jeszcze trochę poczekać ;)

      Usuń
  5. Kiedyś tak, ostatnio wcale. Ale wypatrzyłam kilka smakołyków na prezenty pod choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz jeszcze przede mną. póki co kupuję w sephorze na dniach vip. wychodzi podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ej no, z takiej promocji, to grzech nie skorzystać :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupujemy regularnie :) Np Meteoryty za 120 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przetrzymaj ich, dadzą więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kupowałam wcześniej z pomocą dziewczyn z wizaz.pl. Perfumy, szczególnie te wycofane i niedostępne u nas. Stamtąd miałam też mój puder sypki Lucidity EL w kolorze 06 był cudowny, noszę się z zamiarem odkupienia go ponownie

    OdpowiedzUsuń
  11. Większość rzeczy zamawiam przez internet, ale jakoś nigdy nie mogę się zdecydować na zakupy z zagranicznych stron, po prostu zawsze się boję, że coś źle kliknę i paczka do mnie nie dojdzie ;D Wiem, irracjonalne, ale prawdziwe :<

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam wytrwałość, ja pewnie w sytuacji rabat + gratis kupiłabym bez zastanowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już kilka razy się skusiłam i byłam zadowolona. Teraz szykuję sobie zamówienie z Laura Mercier właśnie z Truskawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. w sumie dwa razy kupowalam cos na tej stronie, i drugi raz byl raczej wtopa, bo perfumy ktore zamowilam sa watpliwej jakosci i dowalili mi clo praktycznie takiej samej kwoty co perfumy.(przesylka do uk)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agata napisałaś reklamacje? Cło też można odzyskać, Truskawka zawsze oddaje.

      Usuń
  15. Mają starsznie brzydką stronę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...