1 listopada 2013

Spóżnione Halloween.

Odkopałam zeszłorocznego, halloweenowego posta - w tym roku nie zrobiłam nic (shame on me!), wyjechałam, choruję, a tak naprawdę nie powinnam szukać wymówek tylko zorganizować się! W przyszłym roku obiecuję poprawę! Rok temu pierwszy raz w życiu robiłam taki makijaż (w trybie ekspresowym), dopiero zaczynałam szkołę więc niewiele jeszcze potrafiłam - gdybym miała robić go teraz zmieniłabym bardzo dużo, oj bardzo! Dodałabym więcej koloru i zainwestowała w pastę charakteryzatorską, a przede wszystkim zrobiła jakiekolwiek cieniowanie przy zębach. Cały post i wszystkie zdjęcia możecie zobaczyć tutaj, jeśli macie ochotę.


Byłyście wczoraj na imprezie haloweenowej? Jako kto!?
Spóżnione Halloween.
Czytaj dalej...

14 komentarzy:

  1. świetnie to wygląda ;)
    a na imprezie nie byłam, jakoś nie przepadam za halloween ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czyli za rok masz zamiar dalej kontynuować tę farsę zwaną blogiem???
    pokaż jakiś swój makijaż panno po kursie wizażu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak miło *.*
      najlepiej walnąć z anonima.
      a tak ogółem to makijaż jest świetny! genialna charakteryzacja na halloween :)

      Usuń
    2. Musisz jeszcze częściej zaglądać niż to robisz - na blogu pokazywałam zdjęcia z sesji.

      Usuń
    3. i znowu cenzura, ech,hikki dawaj jakieś kosmetyki uzywane jako prezenta sudokrem sie kłania

      Usuń
    4. Będę kasowała każdy komentarz, który obraża moje Czytelniczki/Czytelników.

      Usuń
    5. Anonimie zazdrość cię zżera? Brak celu w życiu?

      Usuń
  3. Ja wczoraj byłam nazi zombie z headshotem :) Ale na imprezie nie byłam, dopiero jutro wieczorem spotykamy się większą grupą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest źle, nie bądź taka krytyczna wobec siebie ;)

    http://hurija-i-jej-swiat.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja spędziłam Halloween przy tv z kubkiem gorącej czekolady :) Jakoś nie udzieliła mi się atmosfera tego święta i nie miałam ochoty na wyjście gdziekolwiek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wczoraj byłam sobą, ale z neonowo zielonymi powiekami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super jest! tez taki mialam pare razy

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...