30 listopada 2013

Parka Perfect od Essie.

Mam wrażenie, że Parka Perfect jest sztandarowym lakierem kolekcji zimowej - idealne połączenie szarości i pistacji, w sztucznym świetle staje się zielenią. Mam dla Was dużo zdjęć ponieważ chciałam pokazać jak wygląda w różnym świetle. Bardzo podobają mi się takie odcienie, mam już kilka podobnych, ale zdecydowanie zawierające więcej pistacji - zerknijcie na Maximillian Strasse Her z wiosennej kolekcji 2013.


Całą kolekcję Shearling Darling pokazywałam Wam tutaj, a lakier - gwiazdę kilka dni temu tutaj. Parka Perfect przez Essie została określona jako pogodnie połyskująca, kaszmirowa szarość ,na zdjęciach możecie zobaczyć jak wygląda naprawdę. Jedyne zastrzeżenie jakie mam to trwałość - nie zrzucam tego jednak w stu procentach na lakier ponieważ być może coś dzieje się z moimi paznokciami - Parka odpryskuje mi już po dwóch dniach i to dość dużymi płatkami. Nigdy wcześniej nie miałam takiego przypadku z Essie więc nie do końca wierzę, że lakier może być tego powodem, ewentualnie baza (Seche Vite matowa).




Jest idealny - stonowany, spokojny i mimo tak dużej popularności tego typu kolorów - wciąż niespotykany. Mój Maximillian Strasse niestety zaginął i wątpie, abym go jeszcze ujrzała więc Parka stanie się idealnym zastępcą. No i ta nazwa!



Co myślicie o zimowej propozycji Essie? Przypadła Wam do gustu Parka?

Zapomniałabym o najważniejszym - jak spędzacie Andrzejki?!
Parka Perfect od Essie.
Czytaj dalej...

16 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba!

    Ja dzisiaj siedzę w domu i nerduję przy Doctorze Who :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Andrzejki spedzam w domu, ze swoim Andrzejkiem;) lakier ladny, chyba bum sie skusiala;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny, a w andrzejki idę się bawić :P

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ten lakier! rzadko się to zdarza, ale nosiłam go 2 razy w ciągu 2 tygodni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny, ale nie porywa mnie, pewnie dlatego, że takie kolory to dla mnie bezsprzecznie wiosna i już. Co do Andrzejków - poświęcę wieczór na malowanie paznokci, padnie pewnie na coś bordowoniemalżeczarnego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny,stonowany i przełamany szarością,piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziwny kolor :) ni to szary,ni niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny kolor, baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj ładny :) Lubię błękity każdej maści :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wooow... przepiękny kolor, idealny na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor, idealny na pierwszą randkę . :]

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...