13 listopada 2013

Nuit Infinie de Chanel - makijaż na Gwiazdkę 2013.


Kolekcję Nuit Infinie de Chanel tworzą żywe barwy, klasyczne brązy, luksusowe konsystencje i zjawiskowe wykończenia. Całość kojarzy się z tajemnicą, sztuką uwodzenia i luksusem. Le vernis Rouge Rubis to szkarłatna czerwień - wściekle seksowna i zmysłowa. Illusion d’ombre Fatal podkreśli powiekę srebrzystym, fioletowo-śliwkowym beżem, usta należą do Rouge Allure Velvet La Precieuse - idealny duet z lakierem do paznokci, przepiękna czerwień dodająca pewności siebie. Rouge Allure Radieuse natomiast to woal koloru, delikatne muśnięcie pełne kobiecości. Róż Joues Contraste Accent pozostawia woal delikatnego koloru na policzkach, w uniwersalnym odcieniu różanego beżu podkreślonym delikatnymi, opalizującymi drobinkami różu i złota, łagodnie ożywiającymi cerę.



Robienie zdjęć kosmetykom, które pochodzą z gwiazdkowej kolekcji przy 28 stopniowej było dość trudne, ale starałam się bardzo! Każdy produkt jest przepiękny i jedyny w swoim rodzaju - róż w pierwszej chwili wygląda jak bronzer, ale w chwili, gdy zobaczysz go na swoim policzku okazuje się być prześliczny i delikatny, dziewczęcy. kolory pomadek to dwa światy, wyjątkowe i pasujące niemalże każdej z nas. Jest jeszcze cień w musie - moja wielka miłość, uwielbiam tą konsystencję i efekt jaki można uzyskać. A lakier? Klasa sama w sobie - czysta, zniewalająca, jasna czerwień.



Pierwsze zdjęcie od lewej to pomadki: Radieuse oraz La Precieuse. Zdjęcie po prawej to wszystkie kosmetyki razem: róż Accent, cień Fatal oraz pomadki La Precieuse i Radieuse. Za kilka dni, jak tylko wrócę obiecuję pokazać Wam makijaż wykonany częścią kolekcji.


Kolekcja zawiera jeszcze paletę cieni do powiek w odcieniach brązów/beży, puder rozświetlający eye liner, tusz do rzęs - całość dostępna w perfumeriach!
Nuit Infinie de Chanel - makijaż na Gwiazdkę 2013.
Czytaj dalej...

28 komentarzy:

  1. Czerwona pomadka i lakier są cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. czerwona pomadka- cuuudny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia wyszły super :) Narobiłaś mi ochoty na ten cień w kremie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cień, lakier i różowa szminka są cudne!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten różowy kolor jest mega piękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam cienie Illusion D’Ombre, a na Fatal od razu zwróciłam uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam wyczekuję kolekcji sylwestrowej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealna czerwień na usta i paznokcie, wspaniała propozycja <3

    OdpowiedzUsuń
  9. przyznam,że kolekcja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne produkty i jakość też na pewno dobra, ale nie widzę tu kolorów dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi sie oczy zaswiecily na ten roz. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. LAkier do paznokci w bardzo "moim" kolorze. Genialnie wyglądają te kosmetyki na tle odpryskującej farby (?) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerwień...na ustach i paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ach, ten lakier śni mi się już po nocach...

    OdpowiedzUsuń
  15. nawet nie wiesz jak mi szkoda, że nie pokazałaś pomadek na ustach;/ Zastanawiam się nad nimi i domyślałam się, że kolekcje zobacze u ciebie na blogu ,specjalnie tu weszłam niestety w takiej wersji można zobaczyć wszędzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, dzisiaj wieczorem dotarła moja walizka z rzeczami (zgubili na lotnisku) więc mam już szminki w garści - jutro postaram się umieścić zdjęcia na ustach dobrze?

      Usuń
  16. Lakier i pomadki cudne. Tylko lakiery Chanel na moich pazurach trzymają się dwa dni :9

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...