8 listopada 2013

Noszone: Parka w groszki? Istnieje!


Wybiegam w przód z zimą, ale jestem zmarzluchem i najchętniej wieczorami zwinęłabym się w kłębek pod kołdrą. Ale, ale - posiadam już zimową kurtkę! Tak! I chodzę w niej już, a co tam. Miał być jakiś super outfit, ale w związku z tym, że mój fotograf wyjechał, a Mała jeszcze nie umie obsługiwać sprzętu - w roli modelki i fotografki jestem ja. Poznajcie moją chińską przyjaciółkę w groszki (dlaczego chińską? Bo pochodzi zza dalekiej granicy i kosztowała niecałe 60 dolarów, do obejrzenia tutaj).


Przy okazji możecie obejrzeć i popodziwiać razem ze mną moją pierwszą wielką zmarchę. Oczywiście, że przecież, że jest od śmiechu, a nie z okazji bycia coraz starszą, prawda?!

Noszone: Parka w groszki? Istnieje!
Czytaj dalej...

12 komentarzy:

  1. Fajna parka :)
    A zmarszczka oczywiście, że od smiechu :)
    http://czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka mi się nie podoba. Ale Ty w roli fotografa/modelki poradziłaś sobie fantastycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kurtka mega, ja noszę tylko parki, cieszę się, że w tym roku sezon na nie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna ta parka, chciałabym taką, tylko granatową w białe groszki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świeetna, ale ja wybrałabym brązową :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale sympatyczna z ciebie kobitka! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co tam zmarszczka! ;) Kurtkę masz zajefajną!!! Wcale nieinfantylne kropeczki ;) mimo niemiłosiernie upływającego czasu są wciąż i przeze mnie pożądane :)) I podobnie jak wszelkie paseczki chyba nigdy mi się nie znudzą; nawet gdy będę jedną wielką mapą zmarszczek! :)
    Z taką kurtką zima niestraszna!

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda - kurtka jest na prawdę świetna :)
    A pierwszą zmarszczką nie ma co się przejmować,bo nawet z nią wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też już śmigam w zimówce, nie lubię zimna...

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :) też zamawiałam ostatnio płaszczyk z sheinside :P Chińskie, czy nie chińskie, ale na prawdę ładne i całkiem fajnej jakości, jak na taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna ;) a ciepła jest? ma jakąś podpinkę lub futerko? :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...