19 listopada 2013

My weeks in photo - 68.

Zdecydowanie powracamy do naszej codzienności, o wakacjach już prawie zapomniałam, o podróżach także. Mam nadzieję, że następne tygodnie będą dla mnie zupełnie inne, zdarzy się dużo nowych rzeczy - brzmi to trochę tajemniczo, ale tak naprawdę chodzi o podjęcie nowych wyzwań i wykorzystywanie czasu w większym stopniu niż teraz. Szykują się zmiany, ha! (dobra, dobra tak naprawdę też się ich boję, nie jestem taka znowu bardzo dzielna).





1. Jedne z najlepszych lodów jadłam w Hiszpanii.
2. Spotkałam tam także kogoś bardzo zielonego.
3. Razem z J. spędziłyśmy cały dzień w podróży.
4. Wieczór także.
5. Miłość jagodowa się szerzy.
6. W wolne wieczory, które są coraz dłuższe mamy swoje rytuały.
7. Poranne też.
8. A matka czasem stara się ładnie wyglądać.
My weeks in photo - 68.
Czytaj dalej...

18 komentarzy:

  1. Ta jagoda na nadgarstku to nowy tatuaż? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia a te jagody świetnie wyglądają :)
    czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. i ja! ale czasami dostaje szalu bo nie umiem czegos zrobic i nie dostaje 3 gwiazdek :)

      Usuń
  4. Śliczny tatuaż i te zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne to zdjęcie z jajkiem. Jestem miłośniczką cut the rope, ale mam zasadę, że dopóki nie dostanę 3 gwiazdek, nie przechodzę dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I jak dobrze matce wychodzi! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna jagoda. Mocno bolało to miejsce? Bo słyszałam, że jest najbardziej bolące ;<

    OdpowiedzUsuń
  8. Matce bardzo ładnie w fuksjowej pomadce.

    OdpowiedzUsuń
  9. uuu nowy tattoo:D ja juz tez sie krece i mam ochote na jeszcze jeden:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Niektórym tygodniowy upływ czasu wyznaczają piątkowe wieczory, innym niedzielne obiady albo kolejny odcinek ulubionego serialu. Mnie - Twoje week in photos. Ewentualnie weeks in photo ;) I nieodmiennie się dziwię - to już? Już tydzień? A potem z przyjemnością patrzę na te migawki z życia. Estetyczne i apetyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jajo na miekko <3 i to modlishka chyba :D matka zawsze dobrze wygląda, moje zdanie takie \m/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...