7 listopada 2013

My weeks in photo - 66.

Spoźnione i bardzo uszczuplone, ale jest powód. Otóż popsuł mi się kolejny telefon, po iphonie nadeszła pora na dwumiesięczną xperię. Na szczęście mama użyczyła mi swojego staruszka, którym niestety zdjęć nie zrobię (za duże wyzwanie, telefon ma z pięć lat), ale kontakt ze światem mam. Co robiłam? Kilka dni razem z Małą byłyśmy we Frankfurcie u mojej siostry, a dzisiaj znowu się pakujemy i lecimy wygrzać się daleko, daleko. Już nie mogę się doczekać i mam nadzieję, że za tydzień My week in photos będzie zdecydowanie bardziej ciekawy!





1. Tydzień zaczęłam od mega przeziębienia.
2. I postanowienia: na śniadanie jem ciepłą owsiankę! Tutaj z karmelizowanymi orzechami <3.
3. Następnie dieta poszła gdzieś.
4. A ja zakochałam się w risotto. Ten tydzień to przekrój mojego żywienia. Obiecuję ostatni raz!
5. Tydzień kończyłam zbyt dużą ilością wina w towarzystwie siostry, M jak Miłość oraz Na dobre i na złe.
6. Odnalazłam też zmarchę.
7, Oraz postanowiłam się obudzić.
My weeks in photo - 66.
Czytaj dalej...

13 komentarzy:

  1. Dieta, oj tam oj tam ;D
    My jesteśmy na diecie codziennie. Do śniadania.

    OdpowiedzUsuń
  2. o
    ! już nie mogę się doczekać relacji wyjazdowej . Zwłaszcza , ze w grudniu czeka mnie daaaaaalllleki lot tez tam gdzie ciepło .Pierwszy raz i już mam nerwy ;)

    Tiaaa.... nie ma jak wyimaginowane zmarchy Aga :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wyjazdu i czekamy na fotorelacje :)
    http://czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. odpocznijcie, wygrzejcie się na plaży i uwieczniajcie wszystko - widzimy się jak wrócicie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpocznij porządnie i uważaj na siebie! Czekam na relacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko pozazdrościć podrózy;)Miłego odpoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego wyjazdu!

    Ja podobnie zaczęłam tydzień...

    OdpowiedzUsuń
  8. oj, zazdroszczę ;) móc się wygrzać, jak u nas taka wstrętna pogoda ! Odpoczywajcie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie wpisy, są mega pozytywne jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. masz najbardziej pocieszną mordkę na świecie :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...