15 listopada 2013

Makijaż: Nuit Infinie de Chanel.

Raz jeszcze gwiazdkowa kolekcja Chanel - tym razem pokażę Wam jak produkty wyglądają na mnie (to wszystko za sprawą komentarza pod postem przedstawiającym kolekcję, jedna z Czytelniczek wyraziła swój żal, że nie zrobiłam zdjęć na sobie więc nadrabiam!), w świetle dziennym. Kolory są takie jak na zdjęciach, w zdjęciach nie ma PS więc nie doznacie szoku idąc do perfumerii.


Pierwsze dwa zdjęcia - główna rola należy do pomadki Rouge Allure Radieuse - przepiękny odcień, lekko zmrożony róż, który przepięknie komponowałby się z czarną oprawą oka. Czerwień, którą widzicie na dwóch kolejnych zdjęciach to Rouge Allure Velvet w odcieniu Precieuse, dodająca seksapilu i pewności siebie, na ustach cudownie atłasowa.



Kolekcję Nuit Infinie de Chanel tworzą żywe barwy, klasyczne brązy, luksusowe konsystencje i zjawiskowe wykończenia. Całość kojarzy się z tajemnicą, sztuką uwodzenia i luksusem. Illusion d’ombre Fatal podkreśli powiekę srebrzystym, fioletowo-śliwkowym beżem, usta należą do Rouge Allure Velvet La Precieuse - idealny duet z lakierem do paznokci, przepiękna czerwień dodająca pewności siebie. Rouge Allure Radieuse natomiast to woal koloru, delikatne muśnięcie pełne kobiecości. Róż Joues Contraste Accent pozostawia woal delikatnego koloru na policzkach, w uniwersalnym odcieniu różanego beżu podkreślonym delikatnymi, opalizującymi drobinkami różu i złota, łagodnie ożywiającymi cerę. Nie jestem w stanie zdecydować, która z pomadek bardziej mi się podoba - obydwie są przepiękne i nie da się ich porównać, każda z nich tworzy piękny efekt. Zdjęcia poniżej to wszystkie kosmetyki razem: róż Accent, cień Fatal oraz pomadki La Precieuse i Radieuse oraz cień na powiece (bez bazy).


Na policzkach mam róż Joues Contraste Accent - miękki, delikatny (aczkolwiek kilka machnięć pędzlem wydobędzie naprawdę mnóstwo koloru!), migocący. Jestem bardzo ciekawa w którym wydaniu bardziej się Wam podobam - róż czy czerwień?
Makijaż: Nuit Infinie de Chanel.
Czytaj dalej...

39 komentarzy:

  1. róż. i ten cień jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwień- wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w szminkach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. brakuje tylko konturówki przy czerwonej.

      Usuń
  5. Agatko, koniecznie pomaluj powieki tym cieniem, jestem bardzo ciekawa efektu. Probka na dłoni wygląda zjawiskowo. Co do pomadek to jest pewien problem ponieważ w obydwóch wyglądasz ładnie :) widać jak twarz zmienia się pod wpływem koloru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zrobione! Dodałam zdjęcie cienia :)

      Usuń
    2. Kochana, dziękuję. Tak jak myślałam pięknie. No to szykuje kasę ;)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwień! :) Ale ten róż na policzkach jaki cudny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przy Twojej urodzie porcelanowej laleczki ta czerwień jest obłędna.
    A korzystając z okazji, że wreszcie zdecydowałam się zostawić komentarz po miesiącach podczytywania chciałam wyznac, że trudno znaleźć blogerkę urodową, która ma tyle klasy i uroku - bo ta buntowniczość wcale się z tym nie kłóci - co Ty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasibrzucha to ja się cieszę, że się zdecydowałaś! A Twoje wyznanie sprawiło, że mam wielki uśmiech na buzi! Dziękuję :*

      Usuń
  9. Czy wiadomo, kiedy ta kolekcja będzie dostępna w perfumeriach? Pomóżcie, bo to ja wiem więcej nuż personel S. i D...

    OdpowiedzUsuń
  10. Cień w pięknym kolorze, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. pomady piękne! ale na liście mam róż :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja CIę, ten róż tak ślicznie ożywia Twoją cerę... <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczne kolory i cienia i pomadek. Przyznam że ten żywszy mi się bardziej podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W ogole Ty sliczna jestes. Taka psotna dziewczynka z blyskiem w oku. Roz pieknie to podbija. A czerwien dodaje zadziornosci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo Marzena - dziękuję za tą psotność:)

      Usuń
  15. Rooooooz *.*
    I szminka czerwona *.*
    I pokaz nam jeszcze lakier :)

    Wyglądasz bosko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czerwona -aż mnie zatkało z wrażenia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oba makijaże są piękne :)W różu niewinnie, a w czerwieni bardziej wieczorowo elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  18. ta czerwień jest wyjątkowo piękna;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepadłam jak zobaczyłam cień Fatal. Kolor jest jak najbardziej mój, a formułę tych cieni kocham-mam już kilka kolorów i jestem nimi zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię te cienie, przede wszystkim za konsystencję i za to, że jednym kolorem możesz wyczarować piękny makijaż.

      Usuń
  20. Jaśniejsza szminka fajniejsza :) Pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ojej nie spodziewałam się ,że zwrócisz uwage na mój komenatrz;) Naprawdę bardzooo,bardzo dziękuje za zdięcia z makijażem!;*(zdięcia opakowań można zobaczyć wszędzię a na ustach tylko u ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  22. a tak mówiąc na marginesie jest ci przeslicznie w tym różu! Wyglądasz przeuroczo a zarazem z klasą! Ja niestety jednak się nie skusze na tą czerwoną Chanel bo widze, że jest jednak intensywna i nie nadaję się na codzień. Będę musiała poszukać innego koloru mam nadzieje ,że coś z Chanel

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...