2 listopada 2013

"In Love with..."- trzy zimowe lakiery do paznokci od Douglas.


Są trzy. W najbardziej możliwych świątecznych kolorach - złoto, czerwień i czerwień metaliczna. Prezentują się przepięknie i takie też są na paznokciach. Zimowa kolekcja makijażowa Douglas Absolute „In love with…” jest już dostępna w perfumerii - znajdziecie w niej oprócz lakierów trzy kolory cieni do powiek oraz trzy błyszczyki.






Wszystkie trzy bardzo mi się podobają i są tak naprawdę klasyczne - kolekcja oferuje to, co dobrze znamy - właśnie takie kolory kojarzymy ze świętami. Mam wrażenie, że każda z nas znalazłaby coś dla siebie w tej trójce. Krycie? Dwie warstwy, standardowo. Na zdjęciach pokazałam Wam wszystkie razem, pomyślałam,że to lepsza opcja niż dodawanie codziennie nowego posta - teraz możecie zobaczyć różnicę pomiędzy czerwieniami - jedna z nich wpada w ciemną malinę. Nie wiem niestety, która bardziej mi się podoba, nie potrafię zdecydować - obie są śliczne. A złoto? Może grać solo lub w duecie z czerwienią na przykład na jednym paznokciu. Muszę przyznać, że ostatnio kolekcje własne marki Douglas są naprawdę dobre - próbowałam także zimowych cieni do powiek i są świetne (jest w nich dużo błysku!).


Który z lakierów Wam najbardziej przypadł do gustu? Poczułyście się odrobinę światecznie?:)
"In Love with..."- trzy zimowe lakiery do paznokci od Douglas.
Czytaj dalej...

26 komentarzy:

  1. Cudne kolory! Najbardziej wpadło mi w oko to złoto ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie czerwień, tylko też nie potrafię zdecydować która.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie złoto wygrało w tej rundzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne kolory, zwykle nie lubię złota na paznokciach, ale to konkretne wygląda całkiem nieźle!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne te czerwono- bordowe. Podoba mi się ich pigmentacja i nasycenie koloru. Złoty równiej niczego sobie. Ja bedac dzis na zakupach zobaczylam choinke w tesco i pelno ozdob swiatecznych (ktore sa tu wszedzie od pazdziernika). Troche za wszesnie dla mnie. Ja wciaz zyje aura jesienna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Metaliczna czerwień, swoją głębią przekonuje mnie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo wszystkie trzy piękne! Nie mam ani jednego lakieru Douglas, muteczek :C

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne kolory takie świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne, podobną czerwień mam z SH.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta kremowa czerwień wygląda nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Metaliczna czerwień absolutnie piękna ! oj tak złoto i taka czerwień to już świąteczne przedsmaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. święta czuję przez cały rok, ale w momencie kiedy do kolorowych kosmetyków wchodzą barwy bożego narodzenia, to czuję zapach choinki bez przerwy! pięknie wyglądają te kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Złoty piękny, ale tylko okazyjnie. Cudowna i klasyczna jest ta "gładka" czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. akurat złotym mam teraz pomalowane ale i tak najpiękniejsza jest "bombkowa" czerwień,

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zestawienie kolorów ;) zgadzam się - idealne na święta

    OdpowiedzUsuń
  16. Absolutnie i bezdyskusyjnie metaliczna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta kremowa czerwień jest boska :) Chyba w najbliższym czasie będę się musiała wybrać do Douglasa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealne połączenie złota i czerwieni <3 Po prostu kocham, kojarzy mi się ze świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkie kolorki ładne ale najbardziej przypadł mi do gustu ten złoty,nie mam jeszcze takiego kolorku w swojej lakierowej kolekcji

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...