28 listopada 2013

Gibraltar.


Miałam już dawno temu pokazać Wam kilka zdjęć z Gibraltaru więc nadrabiam zaległości. Nie będę Was zanudzać tym, co robiliśmy codziennie oraz co jedliśmy - zobaczcie zdjęcia. Jeśli będziecie miały kiedykolwiek okazję odwiedzić - zróbcie to koniecznie. Przepiękne widoki, przechodnia granica z Hiszpanią, możliwość wycieczki do Afryki, jedne z najlepszych lodów jakie jadłam w życiu i najważniejsze - plaże i palmy!









Więcej zdjęć z Gibraltaru i La Linei możecie obejrzeć tutaj - te akurat robił Tomek kilka miesięcy wcześniej.
Gibraltar.
Czytaj dalej...

20 komentarzy:

  1. wow jakie widoki! Kalifornia się chowa przy takich cudownościach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bylabym taka pewna, ale kiedys na pewno sprawdze Cat:)

      Usuń
  2. O rany,ten krasnal skojarzył mi się z filmem "Amelia" :) Piękne widoki :) Cudne zdjęcie na pomoście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lady slicznie dziekuje, a krasnal ma cala sesje;)

      Usuń
  3. oh, jaka idealna linia horyzontu na drugiej fotce, kto ją robił? na pozostałych już pokrzywiona :P pytam, bo zawsze mnie to zachwyca, sama mam astygmatyzm i wszystkie moje horyzonty są kopnięte :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kochana, ja we wlasnej osobie:)))

      Usuń
    2. brawo, brawo! moje wykrzywienia idą w obie strony – w jedną, jak naturalnie robię fotkę i "moim zdaniem jest prosta", i w drugą, jak pamiętam o astygmatyzmie i próbuję skorygować ;)

      Usuń
  4. super podoba mi się piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę! :) Kiedyś się tam wybiorę...

    OdpowiedzUsuń
  6. pieknie..! i lodow bym liznela

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mogę napatrzeć się na trzecie ! :D
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęka opada z wrażenia! Wow, wow, wow!

    OdpowiedzUsuń
  9. bajka! :D aż żałuję, że nie mogliśmy z Wami pojechać :((

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...