25 listopada 2013

Essie Shearling Darling 851.


Jak to jest - gdy wymyślisz sobie, że dzisiaj super postarasz się malując paznokcie wszystko idzie nie po Twojej myśli? Rozlewa się lakier, wylewasz go na skórki... U mnie właśnie tak było, oczywiście nie jest to wina Essie, a tylko i wyłącznie mojego podekscytowania. Na pierwszy rzut oka Shearling Darling (w buteleczce) przypominał mi odrobinę Nuit od Diora, na płytce wygląda jednak zupełnie inaczej - jest w nim więcej brązu, jest zdecydowanie ciemniejszy.



Aplikuje się świetnie (pomijając fakt mojej nieudolności przedwczorajszej), dwie warstwy to standard, który wystarczy, aby pięknie pokrył płytkę. Zobaczcie jaką taflę tworzy i w zależności od padania światła jest albo niemalże w odcieniu ciemnego kakao lub można z niego wydobyć brąz i czerwień. Jest bardzo ładny chociaż mam wrażenie, że wiele marek proponuje podobne odcienie, niemalże identyczne - Shearling Darling to typowa, jesienna propozycja - nie znjadziecie w niej nic odkrywczego. Ja czuję się bardzo dobrze w takich kolorach i jestem pewna, że będzie mi towarzyszył jesienią/zimą.


Zdjęcia kolekcji zimowej marki Essie pokazywałam Wam w tym poście, w Polsce ta kolekcja niestety dostępna jest wyłącznie w salonach manicure (45 zł/szt). Następny manicure będzie należał do parka perfect czyli kaszmirowej szarości.

Essie Shearling Darling 851.
Czytaj dalej...

22 komentarze:

  1. Jest bardzo ładny, ale z tej kolekcji to właśnie Parka jest moim faworytem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, ale rozsądek mi nie pozwala.
    Myślę, że Rimmel jest baardzo porównywalny, z tej serii Salon Pro.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja uwielbiam takie kolorki !!
    ______________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jest piękny! też go nosiłam na pazurach i jest to dobra propozycja na chłodne dni:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorek na czasie, wszędzie widzę go na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam sobie identyczny kolor wczoraj tylko z miss sporty nr 3003, właśnie jestem w trakcie malowania drugiej ręki :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie nie zachwycił i go nie kupiłam.
    I wcale nie żałuję swojej decyzji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. coraz bardziej mi się podobają ciemne lakiery, dorastam? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten w mój gust nie trafia,ale Parka wpadła mi w oko i czekam niecierpliwie na twoją prezentację :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale świetny lakier i pazurki. Szkoda że mi nie do twarzy w takich ciemnych kolorkach :(
    zapraszam. xkvy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...