4 listopada 2013

Clinique All About Shadow Quad, Pink Chocolate 06.


Sporo u mnie w ostatnich dniach produktów makijażowych - nadrabiam ponieważ w październiku było ich zdecydowanie niewiele. Dzisiaj pokażę Wam quad marki Clinique w odcieniu Pink Chocolate 06 - bardzo bezpieczna kolorystyka, która nie jest w stanie zrobić krzywdy nawet mało sprawnej dłoni. I jest to powód do radości ponieważ dzięki takiemu rozwiązaniu każda z nas może pozwolić sobie na stworzenie odpowiedniego makijażu (w opakowaniu znajdziecie także krótką ściągawkę z informacją gdzie dany odcień powinien być zaaplikowany - to oczywiście dla tych osób, które robią make-up zgodnie z ogólnie przyjętymi, bezpiecznymi zasadami, te z Was natomiast, które wiedzą jak wykonać na sobie makijaż zmiksują kolory tak, aby powstało coś dobrego).



Ja najczęściej sięgam po dwa najciemniejsze cienie, z dodatkiem różu makijaż będzie wyglądał bardzo świeżo i promiennie. Tak naprawdę każdą z propozycji Clinique możecie stosować solo, uzyskacie super szybki, delikatny makijaż.



Tak jak wspominałam - najczęściej wybieram dwa najciemniejsze plus odrobina (naprawdę odrobina) różu dla rozświetlenia (na polikach też się fajnie sprawdzi, jest perłowy!). Cienie są dobrze napigmentowane, fajnie się rozcierają i nie tworzą plam na bazie (ok. 150 zł/paletkę). Są trwałe i makijaż nie wymaga poprawek w ciągu dnia. Pink Chocolate to dobra propozycja dla tych z Was, które czują się w brązach najlepiej na co dzień (to ja).



Na zdjęciu możecie zobaczyć też mój ulubiony błyszczyk do ust, pokażę Wam go już niebawem!
Clinique All About Shadow Quad, Pink Chocolate 06.
Czytaj dalej...

14 komentarzy:

  1. Lubię takie odcienie. Bardzo fajne, tylko jak to Clinique troszkę drogi...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna paletka, osobiście bardzo lubię kolorówkę clinique.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja siostra miała tę paletkę i pamiętam jak czasami ją podkradałam ;)
    Obie byłyśmy z niej zadowolone, a kolorystyka była w odcieniach szarości. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo delikatne, prawie niewidoczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię cienie clinique, to taka klasyka, solidne cienie na codzień ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknaś :* rzadko sięgam po paletki, bo moje zdolności malowania oczu więcej niż jednym cieniem są żadne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię cienie clinique, miałam coś podobnego tylko cień był podwójny. Ciemny brąz i właśnie róż.

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie Ci w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię takie naturalne stonowane odcienie w codziennym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow fajne połączenie kolorów w tej paletce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cienie śliczne, Clinique wydaje je w całkiem komfortowych odsłonach, ale najbardziej lubię Twoje piegi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne cienie :)
    Masz fajny blog :)
    Obserwuję i zapraszam również do mnie, będzie mi miło jeśli zostaniesz na dłużej :)
    http://czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...