16 października 2013

Ultralekki podkład, który rozświetla? Sheer and Perfect Foundation Shiseido.


Sheer and Perfect Foundation to najnowszy podkład marki Shiseido. Dedykowany jest kobietom, które chcą podkreślić piękno naturalnej i rozświetlonej cery. Bardzo lekki, perfekcyjnie stapiający się wyrównuje koloryt skóry i kryje delikatne niedoskonałości (pisząc delikatne ma na myśli różnego rodzaju zaczerwienienia, przebarwienia itp.).



Podkład utrzymuje się na cerze cały dzień. Odbija światło na zasadzie teorii kontrastowych kolorów, a efektem jest cera rozświetlona, naturalna i promienna. Produkt posiada filtr SPF 15, za pojemność 30 ml zapłaciłam ok. 150 złotych (dni VIP w Sephorze trwają do dzisiaj!). Na zdjęciach możecie zauważyć rozświetlenie o którym wspomina producent - jest delikatne, ale widoczne. Szczególnie widać je w okolicach kości policzkowych i na samych policzkach - dla mnie efekt jest swietny. Moja skóra nie potrzebuje dużego krycia, jedynie wyrównania koloru i ewentualnych zaczerwienień zatem nowość Shiseido jest zdecydowanie dedykowana mojej cerze.


Mój odcień to 20 - najjaśniejszy z dostępnych, dopasowuje się idealnie, nie tworzy efektu maski i przede wszystkim jest bardzo lekki. Nie zauważyłam by zbierał się w liniach, bardzo ścierał w ciągu dnia - po kilku godzinach możecie potrzebować małej poprawki, ale to oczywiście zależy od stanu cery i Waszych preferencji. Patrząc na zdjęcia mam wrażenie, że wyglądam w nim dość alabastrowo, co bardzo, bardzo mi odpowiada! Odpowiada mi także rozświetlenie - jest bardzo subtelne, ale tworzy ciekawy efekt.



Jestem naprawdę zadowolona z tego podkładu, mimo, że nie jest super kryjący - jego efekt bardzo mi odpowiada. Poza tym doceniam jego wydajność i lekkość czyli odkryłam kolejnego ulubieńca!
Ultralekki podkład, który rozświetla? Sheer and Perfect Foundation Shiseido.
Czytaj dalej...

14 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Dual Balancing Foundation od Shiseido oraz ich korektor Natural Finisch Concealer...chyba muszę rozejrzeć się i za nim:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy, sprawdziłby się może u mnie latem, bo jesienią wolę coś mocniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co piszesz wynika, ze i mi mógłby się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny blog:) zapraszam do mnie na rozdanie
    http://make-up-owisko.blogspot.com/2013/10/rozdanie-do-wygrania-zestaw-do-manicure.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wygląda na twarzy, tak naturalnie, chodź dla mnie nie byłby dobry bo skoro jest słabo kryjący to odpada... a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja niestety muszę wyszukiwać tych bardziej kryjących... intryguje mnie jednak to, że trzyma się cały dzień na buzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzyma się - przynajmniej u mnie. A z kryciem - jeśli potrzebujesz większego, mocniejszego krycia to musisz sprawdzić w perfumerii jak będzie zgrywał się z Twoją cerą.

      Usuń
  7. Ej, ładnie się u Ciebie prezentuje! Wyglądasz w nim tak świeżo i promieniście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wygląda u Ciebie, ja go jeszcze nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglada ciekawie, rozjasnia i rozswietla, pozdrawiam graza

    OdpowiedzUsuń
  10. moja mama go używa i już mnie kusiła, pewnie prędzej czy później sama zakupię, bo lubię takie podkłady :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...