30 października 2013

The Metallics czyli jesień u Estee Lauder, Smoked Chrome Pure Color Vivid Shine Nail Lacquer.


Dużo srebra i metaliczności, a wszystko za sprawą jesiennej kolekcji Estee Lauder. The Metallics to nowa kolekcja Pure Color - "zaskakująco uniwersalna kolekcja metalicznych kosmetyków łamie dotychczasowe bariery: dzięki podkreślającym oczy cieniom, sprawiającym wrażenie płynnych, winylowej pomadce do ust oraz lakierowi do paznokci o niespotykanej intensywności barw doświadczysz niewiarygodnej przemiany!"


"Dzięki nowej limitowanej serii lakierów do paznokci Pure Color Vivid Shine Nail Lacquer ciężki metal przybiera na paznokciach postać wyjątkowo efektownego szczotkowanego wykończenia o charakterystycznym połysku. Powstały w wyniku połączenia subtelnych pereł z aluminiowymi płytkami nowy, wysoce efektywny lakier nasyca paznokcie bogatą chromatyczną barwą o wyjątkowym połysku." - to o moim lakierze: Smoked Chrome. Niestety ja nie umiem być tak entuzjastycznie nastawiona do niego - o ile trwałość i aplikacja zbierają wysokie noty tak mi chyba nie jest po drodze z takim odcieniem. Lubię go tylko wieczorami, gdy można doszukać się w nim odrobiny czerni i bardziej rockandrollowej odsłony.


W związku z wykończeniem, jakie posiada lakier - pamiętajcie, że uwidacznia niedoskonałości płytki, wszystko staje się jeszcze bardziej widoczne. I to chyba także ma wpływ na moje mieszane uczucia względem jednej z gwiazd jesiennej kolekcji. Nie czuję się w tym odcieniu zbyt dobrze, po prostu. Nie odmawiam mu jednak zalet o których wspominałam (aplikacja oraz kilkudniowa trwałość), a także pięknej strony wizualnej.


Podoba się Wam metaliczna propozycja od Estee?
The Metallics czyli jesień u Estee Lauder, Smoked Chrome Pure Color Vivid Shine Nail Lacquer.
Czytaj dalej...

15 komentarzy:

  1. kolor ciekawy ale raczej taki "nie mój" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zdecydowanie nie mój kolor i wykończenie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie bomba. Uwielbiam wszelkie metaliki a do uwydatniania nierówności płytki już się przyzwyczaiłam (i z nią walczę) ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo m bardzo mi się podoba! I jak zwykle super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wygląda, ja nie umiem malować paznokci takimi lakierami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. no i widzisz. W sklepie mi się nie za bardzo spodobał a u Ciebie na pazurach to czad! muszę mu się przyjrzeć :) Ja z tej kolekcji na pewno capnę potrójne cienie Beach Metals i mam chrapkę na szafirowy pojedynczy cień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podoba :) Kolor taki mój a buteleczka jest przecudna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam lakier od Estee Lauder w kolorze złoto-brązowym. Pięknie wygląda na paznokciach, ale trwałość ;// max. 2 dni

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny jest,właśnie takiego odcienia brakuje mi w mojej kosmetyczce ;

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor ładny, opakowanie jeszcze ładniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...