24 października 2013

Pokój dla dziecka.

Tym razem ja Was proszę o zdanie! Wiem, że część z Was jest już mamami, ciociami, kuzynkami więc mam wielką nadzieję, że mi pomożecie. Plan jest taki, aby stworzyć Małej pokój - miejsca nie jest bardzo dużo, ale ma to być jej osobista baza. Opcja księżniczki raczej nie wchodzi w grę, myślałam raczej o wersji przygodowej. Nie chciałabym też miejsca w którym motywem przewodnim jest na przykład bohater/ka bajki. Ma być po prostu przytulnie i ciekawie. O co Was proszę? Może znacie jakieś sklepy (mogą być też internetowe) w których są fajne produkty dla maluchów, wszelkie diy, inspiracje, Wasze doświadczenia? Pomóżcie bo dziecko nam dorasta!:)



zdjęcia: pinterest
Pokój dla dziecka.
Czytaj dalej...

29 komentarzy:

  1. http://www.homebook.pl/inspiracje/pokoj-dziecka proszzzzz;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wpadnij to zobaczysz pokój L. Opcja przygodowa podoba mi się, u nas była zwierzakowa, z tapetą 1m. i kolorowymi ścianami powyżej. Ale ja większość rzeczy kupowałam za granicą i w IKEA. Teraz masz duży wybór online w Polsce. Jestem za minimalizmem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez, a to wcale nie jest latwe matka!

      Usuń
    2. nie jest. więc co Ci mogę poradzić - znajdź w necie projekt, który Ci się spodoba i wtedy szukaj elementów do jego wykończenia. Odwrotnośc się nie uda :D hihi. Za dużo tego. Matka! Niestety nie mam już, a miałam piękny pokój w stonowanych kolorach z wymalowanym drzewem na ścianie - połączone z łożeczkiem i moskitierą. Cudo!

      Usuń
  3. Dla mnie zawsze Pinterest jest kopalnią inspiracji, studnia bez dna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za przypominajkę - zapomnialam dodac info, ze zdjecia sa z Pinterest.

      Usuń
  4. Kochana a ile Twoja mała już ma?? Jak wrócę od lekarza to zamieszczę kilka linków, z których moim zdaniem jest co wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  5. córka mojej koleżanki miała namalowane na ścianie bajkowe dinozaury i kolorowe meble ;) bardzo fajnie to wyglądało, jednak zaznaczam, że mała to typowa chłopczyca, która uznaje tylko kolegów i zabawki też ma raczej nie w stylu 'małej damy' ;) hehe. Ale, tak czy siak pokój wyglądał świetnie - jednak koszt pomalowania przez odpowiednią osobę pewnie nie jest za mały ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. ja lubię jeszcze na zszywka.pl oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale mi poddałaś pomysł z tym napisem ze Star Wars, na 1000000% wykorzystam :D TŻtowi wysłałam, powiedział, że jak tak zrobię Tymowi, to on się do tego pokoju przeprowadza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha no i zostaniesz samotna nocami bo oni beda tam razem urzedowac:D

      Usuń
    2. na 100 % ale Kochana, już nawet sieć przeszukałam w poszukiwaniu tych lampek a'la miecze świetlne. i - co ciekawe - znalazłam :D także ja Tobie nie pomogłam, ale Ty mi tak :)))))))))))))) dzięki! :)

      Usuń
  8. ciekawym pomysłem są malowidła naścienne, ciekawie to wygląda. :) i dziecko sobie może samo "zadecydować", co na tej ścianie chce mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ile Mała ma lat? Vox, Agata, Ikea, Black end Red - to najczęstsze meble, które stosuję w projektach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. http://www.babydeco.pl/ większość jest dla maluchów, ale dla 3 latki spokojnie możesz wybrać tu mebelki i dodatki, dodatkowo do końca roku rabat 5% ma hasło dobra-mama 3.
    http://www.fabrykawafelkow.pl/ fototapety, dywaniki , dekoracje, jest z czego wybrać tylko trzeba poszukać.
    http://happino.pl/ cudeńka do dekoracji- do końca roku 10% zniżki na hasło DOBRA MAMA
    na razie to tyle. przynajmniej z tego co mnie się dekoracje najbardziej podobają

    OdpowiedzUsuń
  11. http://img.zszywka.pl/0/0000/w_6573/wystroj-wnetrz/pokoj-dla-dziewczynki-.jpg

    http://img163.imageshack.us/img163/6626/1020playroom20jenniferj.jpg

    http://www.koloriwnetrze.pl/img/inspiration/big/11031.jpg

    Z opóźnieniem,ale może coś się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak chcesz to Ci mogę podesłać mailem projekt pokoju dla mojego syna, w wieku są podobnym, więc potrzeby mają podobne. Bo układ kolorystyczny raczej nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie mi sie podobają w dziecinnych pokojach namioty lub tipi, totalnie sie jaram! Mojemu synkowi jak będzie większy napewno taki sprawie. Na tej stronie znalazłam kilka fajnych: https://www.littleroom.pl, ale takie tipi łatwo mozna samemu zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  14. dziewcyzny pieknie dziekuje za wszystkie Wasze inspiracje - zasiadamd o ogladania <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...