15 października 2013

Osiem najpiękniejszych jesiennych make - upów.

Tak uważa Harpers Bazaar. Osiem propozycji, którymi możemy zachwycać się (lub też nie) oglądając zdjęcia gwiazd - seksownie, ponętnie i zmysłowo. Tak ma być jesienią! Najbardziej przekonują mnie soczyste policzki, pięknie podkreślone, pełne i żywe. Podobają mi się także oczy - kreski, rock, dłuuugie rzęsy. I usta - albo kompletnie czyste, jedynie zaznaczone błyszczykiem lub te w kolorze wina. Wszystkie z inspiracji są mi bliskie i w każdej z nich widzę coś dla siebie.



Oprócz gorących ust, są także kocie oczy - czyli to, co kochamy w każdym sezonie. Olivia Wilde prezentuje pięknie dymne spojrzenie, które ja ubóstwiam w komplecie z wykonturowanymi policzkami i naturalnymi ustami. Scarlett Johansson uwodzi swoimi pięknymi, pełnymi ustami, Natalie Portman jest z kolei absolutnie dziewczęca i naturalna. Moja wielka trójka? Lily Collins, Olivia Wilde i Karolina Kurkova.



Który makijaż Wam najbardziej przypadł do gustu?

na zdjęciach:
1. Scarlett Johansson
2. Lily Collins
3. Olivia Wilde
4. Allison Williams
5. Karolina Kurkova
6. Kate Bosworth
7. Gwyneth Paltrow
8. Natalie Portman

photo: harpers
Osiem najpiękniejszych jesiennych make - upów.
Czytaj dalej...

30 komentarzy:

  1. Kate Boswsorth. Niby delikatnie, niby z pazurem. Choć ja w tak żywych kolorach na ustach nie czuję się zbyt dobrze... jeszcze :)
    Pozdrawiam,

    Lazurowooka

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Scarlett i jakby jej nie umalowali to i tak jest piękna. Podoba mi się też makijaż Kate Bosworth, pewnie dlatego, że jestem blondynką i lubię mocne usta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaże Lily Collins i Natalie Portman to moi faworyci :) Zwłaszcza ten od Lily, chciałabym kiedyś umieć się tak pomalować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kate za usta, a Natalie za oczy - to moi faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oliwia Wilde - pięknie podkreślone oczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem zauroczona mocnym ustami :) Bordo, wino, matowa czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie Allison i Kate sexyy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalie Portman bezkonkurencyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Natalie Portman bez dyskusji :) Zapraszam do siebie po moje minimum kosmetykowe :p

    OdpowiedzUsuń
  10. olivia willd,uwielbiam kocie ,przydymione oczy a jeszcze ajk ktos ma niebieskie oczy to już bomba;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie Allison Williams i Oliwia Wilde..mój typ na jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Scarlett i Kate Bosworth cudowne mocne usta ! Jak dla mnie cała jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Lily Collins wyglada niebywale dostojnie !

    OdpowiedzUsuń
  14. Oliwia, Oliwia, Oliwia. Chociaż ona i w białym fartuchu wyglądała hipnotyzująco. Ach te oczy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały blog! Pozdrawiamy i z pewnością wrócimy tu nie raz :)
    ..........................
    laime.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej podobaja mi sie Scarlett i Kate - takie makijaze kojarza mi się z jesienią i takie własnie najczęsciej noszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Scarlet nawet jakby źle wyglądała to tak zawsze najlepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  18. jak zwykle zdjęcia z neta, może coś twojego panno profesjonalna wisażystko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem będą moje, jak tylko znajdę więcej czasu żeby pokazać kilka prac jednocześnie.

      Usuń
  19. W sumie to wszystkie makijaże są piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  20. look ze zdjęcia numer 2 suuper:)

    OdpowiedzUsuń
  21. 4 i 6, ale gdybym miała wybrać tylko jeden, to byłaby to 6

    OdpowiedzUsuń
  22. podobają mi się te kocie oczka Lily Collins i ostatni makijaż .Sama zwykle bardziej podkreślam oczy a jeżeli chodzi o usta to stawiam na stonowane odcienie szminek w kolorach nude lub błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...