14 października 2013

Neonowo: Essie, Bootle Service.

Najpiękniejsze jesienne dni właśnie trwają. To jesień, którą uwielbiam - ciepła, przyjemna, piękna. Na przekór temu właśnie - na paznokciach gości neonowy Essie Bootle Service. Widać go z daleka, jest kwintesencją żarówiastych kolorów.


Zdjęć zrobiłam dość dużo, abyście mogły zobaczyć efekt w różnym świetle. Bootle Service tworzy woskowe wykończenie, a właściwie tworzył ponieważ dwa dni po manicure zniknęło. Nie wiem jak to możliwe, zdarzyło mi się pierwszy raz, ale nie wnikam bo i w wersji lekko matowej jak i błyszczącej bardzo mi się podoba. Jak trwałość? Na płytce trwa kilka dni, nie odpryskuje - zauważyłam delikatnie ścierające się końcówki.





Jest landrynkowo, słodko, dziewczęco i na tle tego, co widzę za oknem bardzo pozytywnie! Jestem pewna, że takie kolory będą ze mną przez cały jesienno/zimowy okres. Nie dam się wkręcić we wszystkie szarobure odcienie, nie tym razem!
Neonowo: Essie, Bootle Service.
Czytaj dalej...

16 komentarzy:

  1. lubię ostry róż na paznokciach:) fajny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja niedawno nabyłam Bouncer it's me :) temu rózowemu też się przyglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam go i latem nosilam dosc czesto - pasowal do moich pracowych Converse'ow :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kolor jest rewelacyjny! Uwielbiam takie dziewczęce odcienie:) Tez uciekam od szaroburych kolorów na paznokciach;)

    OdpowiedzUsuń
  5. to był mój ukochany lakier minionego lata!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny, mam podobny z innej firmy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie kolorki na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  8. wow cudny, kocham takie kolorki! chyba jednak trzeba bedzię zaopatrzyć sie w Essie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...