23 października 2013

My week in photos - 64.

Ciężkie powroty, bardzo ciężkie. Chciałabym żeby Zamość był godzinę drogi od Warszawy i żebym mogła jeździć tam jak najczęściej. Czasami sobie myślę, że lata temu, gdy całe rodziny mieszkały w jednym, dużym domu musiało być naprawdę fantastyczne! Wróciłyśmy, były urodziny Małej (trzy lata - całkiem dorosła już w sumie jest), miałam okazję spotkać się z super ludźmi, pospacerować po Łazienkach, zjeść pierwszą od bardzo dawna owsiankę, a plan jest taki, aby jeść ją na śniadanie niemal codziennie. Jaki był ten tydzień? Bardzo refleksyjny, a pogoda temu jak najbardziej sprzyjała.







1. Moje miejsce.
2. Zamość.
3. Najpiękniejszy dom w Zamościu, gdybym kiedyś miała dużo, dużo pieniędzy - kupiłabym go od razu i odrestaurowała.
4. Powroty (Marta, Asia :*).
5. Owsianka z czekoladą i migdałami, Jagna pozdrowienia!
6. Pierwsza choinka w tym roku!
7. Zaczynamy!
8. Trzy lata.
9, 10. Spotkanie z Zombie Boyem i Dermablend.
11. Łazienki przed południem.
12. Jaga + Olga.
My week in photos - 64.
Czytaj dalej...

12 komentarzy:

  1. taka owsiankę bym wciagła ;)
    Daj przepis ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobili mi taką w restauracji :( zawiodłam Cię mamibecia:)

      Usuń
  2. W moim mieście rodzinnym (w sumie niedaleko od Zamościa) też są takie piękne domy...Ale niestety też są w opłakanym stanie i nikt nie ma pomysłu (a najprawdopodobniej po porostu funduszy) żeby je odrestaurować. Ech, i teraz się stęskniłam przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bym chciała, żeby Kielce były 30 min od Warszawy. To by mnie bardzo uszczęśliwiło :)
    Zdjęcia są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Choinka:) kurczę poczułam święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiłam na Twojego bloga całkiem przypadkiem :) I muszę przyznać że kojarzę Cię z dzieciństwa, chociaż nigdy nie rozmawiałyśmy to utkwiłaś mi w pamięci, do tego byłaś moją sąsiadką w Zamościu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to bylam? :) nie mieszkasz już tam? przyznaj sie szybciutko kim jestes bo ciekawosc mnie zzera!:)

      Usuń
    2. jak będziesz w rodzinnym domu to stań na balkonie od strony ogródka i spójrz na przeciw siebie- powinien być taki "bliżniak" -żółto-biały, ja mieszkałam w tej białej części,tam była taka folia z pomidorkami :D ( czyli po przekątnej od Twojego domu:D -tak mi się wydaję) nie wiem czy jasno się wyraziłam, ale mam nadzieje, że wiesz o który dom chodzi?:>

      Diana. :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...