10 października 2013

My week in photos - 62.

Cąły tydzień nasze życie kręciło się (i nadal kręci) wokół oduczania małej życia ze smokiem i przyznam się szczerze, że nie spodziewałam się aż takiej masakry. Trudno, damy radę - następnym razem zabierzemy się za odstawianie smoka dużo wcześniej:). Co poza tym? Byłam pierwszy raz w życiu na Marszu Różowej Wstążki, co spowodowało lawinę myślenia (tak, przebadałam się!), odwiedziłam fryzjera oraz dr.Tilszer , która zrobiła mi check - up cery (wiem o mojej skórze wszystko!). Spotkałam się z koleżankami - blogerkami (Marta, Aga, Ewelina) i piłam najpyszniejszy cydr z owocami. A Wam jak minął tydzień?





1. Cydr Lubelski proszę Państwa.
2. Nowy włos.
3. Za 20 lat opadnie mi wszystko.
4. Nastała pora na robienie kremów. Ten z pieczonej papryki był mistrzostwem!
5. Marsz Różowej Wstążki po raz pierwszy.
6. I po raz drugi.
7. Moje życia.
8. Emo - Barbie.
My week in photos - 62.
Czytaj dalej...

14 komentarzy:

  1. Jaga ssie smoczek a mój pięcioletni Jan kciuka. Smoczka można wyrzucić, palca nie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. omg kusi ten cydr, ojj kusi :) gdzie taki mniam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem u mnie w domu jak przyjedziecie!:*

      Usuń
  3. ciekawe zdjecia. :) nigdy nie piłam takiego cydru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to teraz jakis afterek i zupka paprykowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też byłam ostatnio u estetycznego , ale ja nie tylko się zbadałam , a poszłam o krok dalej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa !
      Jaga by Ci dała Barbie :D Toz to Ariel matka !

      Usuń
    2. O żesz faktycznie! Ale gafa :)))
      A co zrobilas sobie - mow mow mow!

      Usuń
    3. Ja już jestem stara, to zabotoksiłam lwią zmarchę . Teraz noszę się na hialuronowe nici,bo jak napisałaś w pewnym wieku wszystkoo o pietro w dół jedzie, choćby skały srały hahaha ...

      Usuń
  6. Na pierwszym zdjęciu to ślimaczki z ciasta francuskiego?? Moje ulubione ciastka zaraz po babeczkach czekoladowych :D Robią się błyskawicznie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...