23 października 2013

Moje miejsca w Warszawie - 2.

Przeprowadzaliśmy się dosyć często i w każdym nowym mieście musiałam szukać swoich miejsc, oczywiście zajmuje to trochę czasu - czasami pomagali znajomi i polecali dobrego fryzjera, kosmetyczkę czy lekarza, ale mimo wszystko Twoim miejscem jest takie w którym Ty dobrze się czujesz. W Warszawie jesteśmy znowu, od kilku miesięcy to moje miejsce i mimo, że nadal poszukuję - są już trzy kropki na mojej mapie.

Fryzjer.
Milek Design - rok temu pokazywałam Wam salon w Centrum Warszawy, teraz z racji miejsca zamieszkania korzystam z tego przy ulicy Hożej. Jeśli chodzi o włosy - w chwili obecnej mam taką fryzurę, że coś nowego jest właściwie niewykonalne, ale w związku z tym, że ja się w niej dobrze czuję - Marcin (bardzo przystojny tak na marginesie) skrócił moją grzywę oraz podgolił boki. Z długości zrzuciłam jakieś pięć centymetrów, a wyszłam z nowym kolorem - zimnym, ciemnym brązem. Bardzo miła atmosfera, piękne wnętrze (nawet nie wiem, który salon bardziej mi się podoba, nie potrafię zdecydować), dobra kawa i fryzjerzy, którzy chcą nawiązać z Tobą kontakt (co jest bardzo ważne!). Ceny? Koloryzacja w zależności od długości włosów od 220 złotych do 375 zł przy włosach długich i wykonywaniu zabiegu przez Właścicieli (cennik możecie zobaczyć tutaj).


Twarz.
I tutaj najważniejszą rolę pełni kwestia zaufania - oddajesz swoją twarz w czyjeś ręce. Jeśli nie do końca jesteś pewna osoby, która wykonuje zabiegi nigdy nie będziesz w stu procentach zadowolona z efektu. Ostatnia wizyta u dr Tilszer to nawilżająca mezoterapia wykonywana igłami - to jakby wyjaśnia mój wstęp. Uwierzcie mi, że nie każdemu pozwoliłabym zbliżyć się do mojej twarzy z igłą. Na czym polega mezoterapia? Na ostrzykiwaniu twarzy, szyi i dekoltu indywidualnie dobranym koktajlem leków i substancji aktywnych (witamin, mikro i makro-elementów, soli mineralnych, aminokwasów, prokainy, polipeptydów, kwasu hialuronowego, kwasu nukleinowego i innych) na niewielką głębokość. Na kilka dni przed zabiegiem poddałam się diagnozie cery (check - up), badanie ocenia m.in. rodzaj skóry, jej aktualne potrzeby, stan zmarszczek, stopień nawilżenia, stan naczynek, głębokość plam, zaawansowanie procesu starzenia - całość trwa około 40 minut, a na zakończenie badania pacjent otrzymuje pełen zestaw informacji na temat stanu skóry oraz dokładne zalecenia medyczne i pielęgnacyjne (tak, wizualizacja tego jak będę wyglądała za 20 - 30 lat została wykonana). W kwestii zabiegu, który wybrałam - nakłuwanie skóry nie jest bolesne i mówię to ja, której próg bólu wynosi minus milion, w chwilę po cera jest odrobinę zaczerwieniona, ale wszystko znika w przeciągu kilku godzin (tak było w moim przypadku). Jaki jest efekt? Doskonałe nawilżenie, jędrność i blask, którego potrzebowałam najbardziej.


Wróżka Zębuszka.
O ile w dzieciństwie dostawałam ataku paniki na samą myśl o wizycie u szkolnego stomatologa, a mama musiała mnie przekonywać, że musimy tam iść i siedzieć ze mną na fotelu dentystycznym (uciekałam nie jeden raz) tak w tej chwili odkąd mamy taką cudowną rzecz jaką jest znieczulenie - wizyty stały się dla mnie czymś naturalnym. Może to też dzięki temu, że przeżyłam noszenie aparatu ortodontycznego i przyzwyczaiłam się? W Warszawie wybrałam centrum Perfekt Med i oprócz standardowych zabiegów, których wymagają zęby zdecydowałam się na wybielanie nakładkowe (sto litrów kawy poproszę, zobaczymy jakie będą efekty - kiedyś próbowałam pasków dostępnych w sklepach, ale niestety uczulały mnie). Moje zęby jak milion dolarów zobaczycie pewnie niebawem.


Kogo jeszcze szukam? Salonu manicure/pedicure i kogoś kto za mnie będzie ćwiczył ;). Może Warszawianki polecą mi fajne miejsca w których dbają o swoje paznokcie?

Kilka tygodni temu pokazywałam Wam miejsca do których lubimy chodzić (zajrzyjcie tutaj), lista się bardzo powiększyła więc niebawem ją uzupełnię!
Moje miejsca w Warszawie - 2.
Czytaj dalej...

8 komentarzy:

  1. Polecam Chłodną i OPI. https://www.facebook.com/pedicurespabyopi?fref=ts. Jestem wymagająca i lubię konkret i dyskretne podejście do klienta, dlatego rekomenduję to miejsce z najwyższą uczciwością. Panie: Swieta, Dorota i Wiola.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj chciałabym poznać tego Marcina ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Salon New Look na Gałczyńskiego! Uwielbiam i ufam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wybielanie nakladkowe to bardzo dobry sposób na białe ząbki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak bedziesz na Hożej nie wahaj się zajrzeć do mnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli Konstancin jest w Twoim zasięgu to polecam Bellis (Pani Celina/Pani Marta)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...